Spring naar bijdragen

4x4 scheveningen


Recommended Posts

Ja ja het is zover mijn grand uit 96 is aan een beurtje toe.

Dus als je zelf daar geen kaas van gegeten hebt ben je aangewezen op een dealer.

Ik heb de mijne bij 4x4 Scheveningen gekocht, en dus zou het logish zijn als ik hem daar in onderhoud zou doen.

Maarrr, nu hoor(lees) ik daar wel eens matige berichten over mad.gif .

Nu is het zo dat je vaak alleen de slechte berichten hoort dry.gif

Dus de vraag van vandaag:

Hoe denken jullie daar over

en

Indien niet goed, waar dan??

Ik ben benieuwd cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je daar je auto hebt gekocht ga er heen en zeg tegen de chef werkplaats dat je gehoord hebt op het forum dat ze niet zo goed zijn en dat we hier een top 10 dealer lijst aan het samenstellen zijn en dat je ondanks de slechte berichten het toch zelf aan de lijve wilt ondervinden.

Denk dat je dan een goede beurt krijgt.

Net zo iets als je in een restaurant gaat eten en laat doorschemeren dat je voor een blad komt keuren. laugh.giflaugh.gif

tips: druk ze op het hart je eerst te bellen als er gebreken worden geconstateerd boven een bepaalt bedrag.

vraag wat het standaard tarief is van een beurt mits er geen gebreken worden geconstateerd. ( en laat ons het antwoord horen)

Als ik mijn jeep weg breng vraag ik van te voren wat het gaat kosten.

wink.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm... kweenie...

Als ik een garagebedrijf zou hebben en er zou iemand met zo'n verhaal komen, dan kon 'ie me de pot op!

Als er geen vertrouwen is, zonder te dreigen, dan zit je m.i. aan het verkeerde adres, in dit geval bij de verkeerde dealer!

Dus: Is de auto netjes afgeleverd en ben je zelf ook netjes behandeld, waarom zou je ze dan niet vertrouwen? Je zegt het zelf al: Vaak hoor je alleen de slechte dingen!

Ook handig om te weten:

Het Jeepforum is niet bedoeld om te dreigen of te beïnvloeden.

Als je problemen hebt met een dealer of ander bedrijf mag je het best melden, zodat een ander daar misschien iets mee kan, maar gebruik het niet als pressiemiddel. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@May 15 2005, 12:40

Hmm... kweenie...

Als ik een garagebedrijf zou hebben en er zou iemand met zo'n verhaal komen, dan kon 'ie me de pot op!

Als er geen vertrouwen is, zonder te dreigen, dan zit je m.i. aan het verkeerde adres, in dit geval bij de verkeerde dealer!

Dus: Is de auto netjes afgeleverd en ben je zelf ook netjes behandeld, waarom zou je ze dan niet vertrouwen? Je zegt het zelf al: Vaak hoor je alleen de slechte dingen!

Ook handig om te weten:

Het Jeepforum is niet bedoeld om te dreigen of te beïnvloeden.

Als je problemen hebt met een dealer of ander bedrijf mag je het best melden, zodat een ander daar misschien iets mee kan, maar gebruik het niet als pressiemiddel.  wink.gif <div align="right">

Dreigen??? Hallo nou ga je wel erg ver Wie loopt er nou te dreigen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is wat voor mij de waarde van een forum is.

Je gooit een vraag op en je krijgt meerdere antwoorden vanuit verschillende hoeken hoe de zaak te bekijken, doe daar je eigen meening bij en klaar.

Een beetje forum en een beetje van je zelf.

Ik denk dat gewoon een de beurt daar laat doen en me wel even wat afspraken vooraf maak.

Ik ben overigens altijd netjes geholpen, zelf toen er achteraf een kleinigheid was werd er allerminst lastig gedaan. ( en heb toch echt toch echt wel wat van de aanschaf af gekletst).

Ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Originally posted by Alexg@May 15 2005, 21:21

Dit is wat voor mij de waarde van een forum is.

Je gooit een vraag op en je krijgt meerdere antwoorden vanuit verschillende hoeken hoe de zaak te bekijken, doe daar je eigen meening bij en klaar.

Een beetje forum en een beetje van je zelf.

Ik denk dat gewoon een de beurt daar laat doen en me wel even wat afspraken vooraf maak.

Ik ben overigens altijd netjes geholpen, zelf toen er achteraf een kleinigheid was werd er allerminst lastig gedaan. ( en heb toch echt toch echt wel wat van de aanschaf af gekletst).

Ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt alvast.

<div align="right">

Afgelopen maandag had ik een afspraak bij 4x4 ik kon er op wachten dus dat kwam goed uit.

De olie en het oliefilter werden ververst, vloeistoffen gechecked onder de motorkap aan bijgevuld.

Ook nog even alle wielen er af om de remmen na te kijken en gelijk werden de smeerpunten gesmeerd.

Tenslotte de verlichting was ook in orde. en een praatje en een kop koffoe (deze bleek in prima staat de koffie ook laugh.gif ).

De mannen waren 45 min bezig wat olie ed

totale kosten incl btw 140 euries (leek mij redelijk).

Jullie zijn weer op de hoogte,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...