Spring naar bijdragen

Apk Klaar Maken Auto


Recommended Posts

Hoi hoi,

Ik moet mijn Jeep apk klaar maken en weet inmiddels via een afgekeurde APK, wat ik eraan moet doen. Het probleem is alleen dat ik op het moment bijzonder kort bij kas zit vanwege een aanstaande adoptie. Lampjes e.d. dat kan ik zelf wel, maar er zijn een aantal dingen die ik niet zelf kan, alleen al vanwege het feit dat ik geen brug heb.

- de belangrijkste zijn:

- remleding links voor en achter vervangen

- de stuurkogel rechts zou iets aanraken (vanavond geef ik een betere omschrijving want heb het papier niet bij me).

en verder wat klein grut zoals lampjes.

Wie zou mij daarbij kunnen helpen? Dat ik kort bij kas zit, wil niet zeggen dat ik helemaal niks heb, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, nee daar woon ik niet, ik kom er regelmatig. Maar wat is er aan de hand, volgens het keuringsrapport. Iets wat ik niet bij de hand had bij het posten van het eerste bericht.

- stuurkogel rechts raakt vooras bij steun stabilisatorstang.

nou + de remleding links voor en links achter, is dat het belangrijkste. Ik hoop dat iemand mij hierbij wil helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vermeld dan minstens waar je wel vandaan kom

dat maakt het een stuk makelijker met hulp bieden

ik bedoel ik wil best iemand helpen maar ga er geen 200 km voor rijden

Lol, ja, maar als iemand mij wil helpen, dan kom ik ook wel naar je toe hoor en als dat 200 km is, maakt mij dat niet uit. Ik woon in Alkmaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, ja, maar als iemand mij wil helpen, dan kom ik ook wel naar je toe hoor en als dat 200 km is, maakt mij dat niet uit. Ik woon in Alkmaar

Voor waarneer moet het gedaan zijn?

als je de onderdelen heb wil ik je wel helpen,kom uit wieringerwerf,is maar een km 30 bij je vandaan.

stuur anders even een pb.

Grt. Raymon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor waarneer moet het gedaan zijn?

als je de onderdelen heb wil ik je wel helpen,kom uit wieringerwerf,is maar een km 30 bij je vandaan.

stuur anders even een pb.

Grt. Raymon

zie je een plaats erbij en

je heb gelijk een serieuse reactie

werkt wel zo prettig

dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...