Spring naar bijdragen

Hemel Console


Recommended Posts

boven tegen de hemel zit een consolle....met het een en ander aan digitaal!!

ik heb al verschillende functies bekeken onde het rijden maar is compleet acacadabra :blink:

er staat bv 18,1 km,,maar dan springt ie ineens op 13 dan weer 8 en weer 17.4

en die andere functies ...ik dacht dat het de klok was haha maar nee die zit beneden :rolleyes:

kan iemand in volgorde uitleg geven.....ik heb geen manuel bij de wagen

als ik weet waar het voor is...is het voor mij makkelijker om het te snappen :)

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn twee knoppen om de display in te stellen. Links dient voor amerkaans of europees (Celsius/Fahrenheit en KM/Miles). Rechts om per stap van weergave te wisselen.

De eerste stand geeft links het kompas en rechts de buitentemperatuur.

De tweede geeft het actuele verbruik in liters/100 km. op miles per galon.

De derde geeft het gemiddelde (AVG/Average staat links onder) verbruik.

De vierde geeft de berekende nog af te leggen afstand (DTE/Distance To go Estimated links onder)

De vierde geeft het aantal uren en minuten dat de motor gelopen heeft sinds de computer op nul is gesteld.

De laatste stand schakelt de display uit.

Dan het antwoord voor de koelkast: als je beide knoppen tegelijk indrukt. Je hoort na kort vasthouden een piep.

Ik weet niet of alle displays hetzelfde zijn, maar dit is van toepassing op mijn ZJ van 1997 met 5.2V8. 1996/1997 is nl. een jaar dat het model is herzien.

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn twee knoppen om de display in te stellen. Links dient voor amerkaans of europees (Celsius/Fahrenheit en KM/Miles). Rechts om per stap van weergave te wisselen.

De eerste stand geeft links het kompas en rechts de buitentemperatuur.

De tweede geeft het actuele verbruik in liters/100 km. op miles per galon.

De derde geeft het gemiddelde (AVG/Average staat links onder) verbruik.

De vierde geeft de berekende nog af te leggen afstand (DTE/Distance To go Estimated links onder)

De vierde geeft het aantal uren en minuten dat de motor gelopen heeft sinds de computer op nul is gesteld.

De laatste stand schakelt de display uit.

Dan het antwoord voor de koelkast: als je beide knoppen tegelijk indrukt. Je hoort na kort vasthouden een piep.

Ik weet niet of alle displays hetzelfde zijn, maar dit is van toepassing op mijn ZJ van 1997 met 5.2V8. 1996/1997 is nl. een jaar dat het model is herzien.

oke...ik heb net ff gekeken..en bogon met 1 die geeft aan.....SW 12c / ik denk de buiten temp

bij 2 geeft ie aan....1521 odo km

bij 3 geeft ie aan.....17,8 avg eco km

bij 4 geeft ie aan....eco 99 L/100km

bij 5 geeft ie aan....DTE 112

bij 6 geeft ie aan...30:06 ET

je moet er bijna voor gestudeerd hebben,,,maar als je weet hoe het werkt is het mischien wel handig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke...ik heb net ff gekeken..en bogon met 1 die geeft aan.....SW 12c / ik denk de buiten temp

bij 2 geeft ie aan....1521 odo km

bij 3 geeft ie aan.....17,8 avg eco km

bij 4 geeft ie aan....eco 99 L/100km

bij 5 geeft ie aan....DTE 112

bij 6 geeft ie aan...30:06 ET

je moet er bijna voor gestudeerd hebben,,,maar als je weet hoe het werkt is het mischien wel handig ;)

Had ik het bijna helemaal goed. Nr.2 is idd de afgelegde afstand sinds 0 stellen en eco 99 zie je als de motor staionair loopt.B)

@PININ39: ik zou het niet weten, voor zover ik weet is gas alleen om te koken,:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik hoor het wel vaker dat gas om te koken is....maar laat mij dan op gas rijden voor 68 cent,,en rijden jullie voor 1 euro 60

scheelt mij net ff teveel als je het niet erg vind :D

Niet als je bloemen rijd op frankrijk,en wekelijks door luxembrug rijd,kost daar momenteel 1.27.

Heb 4 leger jerrycan's bij me gaat totaal 86 liter in.blijft het v8 rijden op benzine nog leuk ook.

Grt.raymon

bewerkt door grandcherokeev8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...