Spring naar bijdragen

pinin39

Forum member
  • Aantal bijdragen

    46
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wm-racing.nl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Borger
  • Interests
    Ducati , motorracen , italiaans

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1997

pinin39's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. ik wordt niet tegengehouden door enige vorm van kennis
  2. het gaat om de achteras bij mij .... ik maak wel even een foto dat is handiger ! van mijn auto
  3. ja had ik ook gevonden alleen dan zou het een 35 zijn als ik zo naar de boutgaten kijk
  4. heb nu General Grabber UHP er onder .. niet duur en rijden echt perfect ! en ik ben een zeikerd als het om banden gaat (onder mijn alfa's had ik altijd Pirelli P Zero anders mocht er niet onder) dus neem maar van mij aan dat ze stil en comfortabel zijn . hoe ze in het terrein en zo zijn heb ik geen idee van maar goed . ik rij snelweg een dikker 13.000 km nu al weer in 3 maanden
  5. welke as is dit ? ik heb dezelfde onder mijn ZJ uit 1997 en wil de olie vervangen en de pakking uiteraard ook kortom wie kan me helpen ? welke olie moet er in ?
  6. eeh nee , hoe kan ik dat het beste doen ? heb morgen wel ff tijd om in de loods te gaan controleren ....
  7. Mijn ZJ heeft wat vreemds. ten eerste heb ik nu inmiddels 12.000 met de ZJ gereden in 2 maanden tijd en hij is geweldig !!! maar goed , als ik wat zwaars in mijn kofferbak heb en rij dan gaat dat allemaal prima totdat ik bij de 90km/u tot 100 km/u aankom dan hoor je een soort van broem broem broem onder de auto .. alsof er iets aanloopt. vreemde is als je het gas loslaat is het direct over en als je het gas dieper intrapt is het ook weer over (ook boven de 100 km/u) wat zou dat kunnen zijn ?
  8. Renaultmatic D3-SYN . staat op de website van Elf dat het bedoeld is voor "lichtere" auto's terwijl het bijna altijd in Citroen XM en Renault safrane en Espace wordt toegepast ... kijk daar hebben we dan weer een bijzonder verhaal.
  9. zal morgen even kijken , heb nog 1 liter staan ... voor reserve zeg maar . tot nu toe schakelt ie nog steeds goed . ik ben inmiddels 5000 km verder en geen enkel probleem gehad . is niet gezegd dat het voor jou ook de oplossing is maar proberen kan nooit kwaad. wel een tip : echt zo veel mogelijk van de huidige olie er uit en dan nieuwe er in
  10. yep gedaan .. na veel wurgen ! op de nieuwe leidingen zit een ander systeem waarvoor je een speciale tang nodig hebt maar met wat kracht druk je die er ook op ! je moet die pennetje naar het midden drukken en dan aan de slang trekken . denk er om dat iemand het stangetje even vast houdt ander trek je van alles stuk . het is een beetje klooien maar met wat geduld en beleid schiet ie er zo af !
  11. tja als er kogel de lucht in gaat dan hangt daar de prijs aan vast
  12. yep een motor (van een motor) heeft zeker in de racerij veel meer te verwerken dan een auto . de toeren zijn veel hoger , de onderdelen veel lichter uitgevoerd en de slijtage is vele malen hoger. als mensen een motor kopen met 100.000 op de teller dan is ie eigenlijk AF als mensen een auto kopen met 100.000 op de teller is ie net ingereden. Belangrijkste reden dat ik Forte helemaal vertrouw is dat het door de tuners wordt gebruikt op een testbank , dan wordt een motor pas echt aan zijn kunnen gezet. gemiddeld 2 uur lang blazen in allerlei versnellingen en mappings doet echt wel wat met je brommertje. als het niet goed zou zijn dan staat de tuner elke avond met een paar kleppen tussen zijn tanden weer thuis
  13. tja olieprijzen ben er helemaal gelukkig mee
  14. haha mijn 749 is redelijk standaard (een powercommander) mijn Monster is met een turbo tja da's wat anders zal ik maar zeggen onze racemotoren waren suzuki GSX-R 1000 helaas (ik natuurlijk ducati maar ach qua kosten kwamen we dan niet uit)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...