Spring naar bijdragen

Lieren Van Lieren Discount ?!


paulv
 Share

Recommended Posts

ik was op zoek naar een lier voor op de wrangler.

ik kwam van de week een site tegen van www.lierendiscount.nl die veel lieren voor een appel en een ei verkopen..

ik snap best dat je deze niet kan vergelijken met een warn of een ramsey , maar ie het verder wat???

iemand ervaring met dit bedrijf..

groeten paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi paul,

je kunt ook hier eens kijken http://www.lima-trading.nl/

Is dan geen Warn of Ramsey, maar wel redelijke prijzen.

Ik heb de mijne (5,4 ton) hier ook vandaan,helaas nog niet in het terrein kunnen testen.

Leveren ook snel,ik had hem Zondag's besteld en Dinsdag stonden ze op de stoep.

Groeten John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op duitse ebay kun je goedkoop lieren (12 volt seilwinde) kopen.

voor 280,- incl verzendkosten heb je al een mooie 13000 lb 5800kg lier met draadloze afstandbediening erbij. daar kunnen ze hier in nederland niet aan de prijzen tippen

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je auto is 12 v dus gewoon 12v kiezen. Sommige terreinwagens hebben een 24v circuit. Het voordeel van 24v is dat je minder stroom trekt voor een zelfde hoeveelheid trekkracht.

Jij zegt dus, dat bij 12V een motor bijvoorbeeld 3 KW is, maar bij dat bij 24V diezelfde motor 1,5KW kan zijn? :blink::blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep,

Vermogen= volt x amperes

1200 w = 12 v x 100 i of

1200 w = 24 v x 50 i

Het Amperage is dus lager (stroomsterkte), niet het verbruik. 1,2 Kw blijft 1,2Kw. Het had niet mijn volle interesse, maar dat herinner ik me nog wel van die voor mij niet-zo-interessante lessen zo'n 45 jaar geleden. Het stroomverbruik blijft dus hetzelfde, maar de kabels worden minder belast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.ebay.de was een goede tip. ik heb net een nieuwe 5900 kilo seilwinde (lier) voor 207,- euro gekocht + plus 39,- verzendkosten = 246,-

ben benieuwd, kan nooit tegenvallen voor dat geld!

groeten paul

ps er staan er nog 30 stuks op. staan er 5 tot 10 per dag op. je kan ook direct kopen voor 290 euro!

groeten paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.ebay.de was een goede tip. ik heb net een nieuwe 5900 kilo seilwinde (lier) voor 207,- euro gekocht + plus 39,- verzendkosten = 246,-

ben benieuwd, kan nooit tegenvallen voor dat geld!

groeten paul

ps er staan er nog 30 stuks op. staan er 5 tot 10 per dag op. je kan ook direct kopen voor 290 euro!

groeten paul

Is dat deze Paul ?

!C!f6Vl!!2k~$(KGrHqV,!hcEze(RE2G7BNDO4Sezv!~~_12.JPG

Heb jij hem al binnen ?

bewerkt door Trickie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.ebay.de was een goede tip. ik heb net een nieuwe 5900 kilo seilwinde (lier) voor 207,- euro gekocht + plus 39,- verzendkosten = 246,-

ben benieuwd, kan nooit tegenvallen voor dat geld!

groeten paul

er zijn erbij die zweren voor een bekende merkenlier. maar als daar iets aan kapot gaat. bijvoorbeeld de motor of het tandwielstelsel. voor die prijs wat 1 van die 2 onderdelen kosten. daar koop ik een dezelfde ebay seilwinde (lier) voor. bijvoorbeeld de rem van een Ramsey kost al 140,- voor dat geld kan ik voor mijn. made in Peking lier KEW8000 4 remmen voor kopen

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

de tijd zal het leren of de betreffende lieren ook volstaan. niet dat ik de minder bekende merken daarmee teniet wil doen, of dat die niet stuk kunnen gaan, maar de 'namen' hebben nu eenmaal een langere reputatie.

Ik hou het gewoon lekker bij Warn en een snelle 'lijnsnelheid' ... :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...