Spring naar bijdragen

Stofhoes Vv


Recommended Posts

Hey hallo mede JEEP eigenaren ,

Voor dat ik mijn vraag stel zal ik me even voor stellen , ben roel woonachtig in Doetinchem (GLD) en ben 27 jr en heb sindskort een JEEP gekocht samen met mijn vader voor de hobby (JEEP GRANDCHEROKEE 5.2 V8).

Mijn vraag die ik heb is , wij zijn bezig om de auto apk gekeurd te krijgen . En hebben al aardig wat vervangen alle stuurstangen + demper , remblokken + schijven voor schokbrekers achter , nu rest allen de stofhoes linksvoor nog . Het enige wat ik al gedaan heb is de naafmoer gedemonteerd , nu is mijn vraag HOE VERDER ??????

Alvast bedankt voor de moeite en uitleg .

M.v.g Roel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat ik verkeerd zit maar de volgende vraag

heb een GC 1998 6 cil. na stoppen en in de P stand zetten blokeerd het stuurslot krijg de sleutel moeilijk er uit

en de automaat handel laat zich dan noiet verplaatsen, naar enkele keren op nieuw testarten lukt het wel,

wat de doen ? slot smeren of afstelling van de automaathandel ? graag advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is exact hetzelfde.

Ik heb overigs de hoezen op voorraad , mocht je ze nog niet hebben.

(harde uitvoering 29,-- , zachte uitvoering 35,--)

----------

Thanks Boris, Denk dat de garage de met goud belegde Mopar's er op heeft gezet. Vandaag zijn ze er op gekomen. Ben benieuwd naar de rekening. Tevens een nieuwe handremkabel; deze was geknapt. Voor de toekomst ga ik het zelf doen nu ik de duidelijke 'how to' heb gezien.

Groet Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

----------

Thanks Boris, Denk dat de garage de met goud belegde Mopar's er op heeft gezet. Vandaag zijn ze er op gekomen. Ben benieuwd naar de rekening. Tevens een nieuwe handremkabel; deze was geknapt. Voor de toekomst ga ik het zelf doen nu ik de duidelijke 'how to' heb gezien.

Groet Harold

Hallo Jeepers,

Bij de mercedes dealer kost de originele mopar dus 59 euro. Die hebben ze er opgezet. Dat was qua tijd ook een meevaller. Alleen tegenslag bij vervangen van de handremkabel. Vijf uur arbeidsloon voor vervangen hoes en handremkabel. Toch nog duur geintje zo. Iemand enig idee of dit een acceptabel aantal uren is. Volgens mij heeft garage er een leerlingmonteur aan gezet met het uurloon van een ervaren monteur.

Greetz Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...