Spring naar bijdragen

Wrangler Yj 1991 Met Werk


aerox
 Share

Recommended Posts

Geachte mede-Jeepers,

Bij deze bied ik mijn Wrangler YJ 1991 2,5L te koop aan.

Ik ben enige tijd geleden begonnen aan het project. Samen met mijn vader wilden wij de wrangler opknappen en er lekker mee gaan rijden.

Echter mijn vader is op 13 januari 2011 zeer plotseling overleden op 53 jarige leeftijd.

Mede hierdoor heb ik geen energie en behoefte meer om het project af te maken, daar het einddoel zoals hierboven genoemd, niet meer te vervullen is.

De Wrangler staat momenteel in de garage nog deels gedemonteerd.

Het motorblok is gezuiverd en loopt ook weer. (heeft ook altijd gelopen, ik heb eerst 1,5 jaar met m rondgereden)

Wat moet er nog:

- remleidingen vóór moeten vervangen (oude zijn kapot).

- twee stoelen zijn eruit (waren kapot)

- Body heeft twee plekken welke aandact nodig hebben.

Ik hoop dat er iemand is die er plezier aan heeft om het af te maken of voor onderdelen.

Nogmaals ik heb er geen behoefte meer om er nog aan te werken, Ik hoop dat iemand er iets mee wil / kan.

Prijsje: 2000,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Geachte mede-Jeepers,

Bij deze bied ik mijn Wrangler YJ 1991 2,5L te koop aan.

Ik ben enige tijd geleden begonnen aan het project. Samen met mijn vader wilden wij de wrangler opknappen en er lekker mee gaan rijden.

Echter mijn vader is op 13 januari 2011 zeer plotseling overleden op 53 jarige leeftijd.

Mede hierdoor heb ik geen energie en behoefte meer om het project af te maken, daar het einddoel zoals hierboven genoemd, niet meer te vervullen is.

De Wrangler staat momenteel in de garage nog deels gedemonteerd.

Het motorblok is gezuiverd en loopt ook weer. (heeft ook altijd gelopen, ik heb eerst 1,5 jaar met m rondgereden)

Wat moet er nog:

- remleidingen vóór moeten vervangen (oude zijn kapot).

- twee stoelen zijn eruit (waren kapot)

- Body heeft twee plekken welke aandact nodig hebben.

Ik hoop dat er iemand is die er plezier aan heeft om het af te maken of voor onderdelen.

Nogmaals ik heb er geen behoefte meer om er nog aan te werken, Ik hoop dat iemand er iets mee wil / kan.

Prijsje: 2000,-

De remleidingen heb ik inmiddels vervangen voor niet koperen leiding en nieuwe flexibele slangen naar de remklauwen.

De motor heb ik ook weer afgesteld en hij loopt weer als een zonnetje...

Ter info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De remleidingen heb ik inmiddels vervangen voor niet koperen leiding en nieuwe flexibele slangen naar de remklauwen.

De motor heb ik ook weer afgesteld en hij loopt weer als een zonnetje...

Ter info

Remleidingen zijn uiteraard van koper (typfoutje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Waar staat de wagen ergens? En kan deze draaiend gehoord worden?

Deze staat in landgraaf en kan natuurlijk draaiend gehoord worden.

Motorisch heb ik er veel tijd aan besteed en draait nu lekker als een zonnetje.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...