Spring naar bijdragen

Pakking Carterpan & Seals


Recommended Posts

Hallo daar,

Jeep Cherokee Chief '78 AMC-360

Bij het terug plaatsen van de carterpan(oliedopbout was dol) heb ik n nieuwe achterste krukaskeerringen geplaatst, de nieuwe carterpan pakkingen tegen de onderkant van t motorblok geplakt.. nu zit ik met de vraag : komen de uitsteeksels van de carterpan-pakking tussen de krukaskeerring en rubbere halvemaan v/d carterpakking ? Of eroverheen (wat waarschijnlijk kitten betekend...

Iemand n Tip ?

carterpakking.jpg

Alvast Thnx !

Gr. Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Martijn,

Ik kan uit het Haynes-boek voor de Cherokee en Wagoneer de pagina's die over het verwijderen en opnieuw plaatsen van de carterpan voor je scannen en naar je mailen. Stuur je me als je interesse hebt je e-mail adres in een privébericht?

Overigens: het Haynes-boek kun je vrij goedkoop krijgen bij bol.com.

Groet,

Jacob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacob, thnx maar heb haynes en tech-serv-manual al,stond niets in over volgorde of iets wat er op leek..

Rick ook bedankt, had al zon flauw vermoeden.. :D . Kon me niet voorstellen dat ze die rubbers 5mm aan beide kanten te kort maakte ! Wilde t ff zeker weten voordat alles er weer op & in zat incl. de olie !

Grtzz Martijn

herstel --> stond er wel in duzzz (in TUH kleine letters..)

bewerkt door cherokeechief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...