Spring naar bijdragen

Alarm / startonderbreking


Recommended Posts

Euh... Didn't I understood the Jeep thing? Of is 't gewoon een aftermarket pokkeding?

Op m'n XJ anno 93 staat dus een klasse 3 alarm (dus met startonderbreker). Nu wilt het lot dat ik net die XJ heb met dat probleem dat em nie wil starten (4 op de 5 keer), ook al is 't alarm uitgeschakeld.

Ik zoek geen oplossing.

Wat ik wel wil weten: H O E H A A L I K D A T K L O T E D I N G E R U I T ? ?

Alvast bedankt smile.gif

(Hij start enkel nadat ik een schop heb verkocht tegen de centrale... Is it a Jeep thing?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is it a Jeep thing?

nee... da's aftermarket spul! ( voor België: na de verkoop wink.gif )

Was het wel van Jeep geweest, dan had schoppen je ook niet geholpen! tongue.gif

waarschijnlijk word óf je ontsteking, óf je voeding naar de computer, óf het startsignaal naar de startmotor onderbroken..... Aan de hand van een schema zul je dus moeten meten waar er geen spanning is als de onderbreker actief is. Daarna kun je dat origineel maken! Sta er overigens niet gaar van te kijken als er meerdere circuits onderbroken worden....

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontsteking? Voeding ECU? Startsignaal? LANG LEVE DELCO & CARBU!

En ik die bang ben van electriciteit! Uitmeten... Brrrrrrr....

Tja, 'k zal wel moeten zeker? Maar tot nu toe helpt het schoppen voorlopig nog... (en dit is echt geen grap! Als ik start: noppes. Schopke met linksvoor tegen de centrale (zit tegen de zekeringkast aan): vroem... Echt iets voor candid camera)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben ook zo'n ding en je hebt geduld nodig

afstandsbediening indrukken en wachten tot ledje snel knippert dan pas sleutel in het slot en starten snel wegrijden lukt niet doe je het verkeerd moet je poosje wachten

en opnieuw drukken pas als ledje snel knippert kun je starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...