Spring naar bijdragen

Afslaan Motor


Recommended Posts

Hoihoi allemaal,

Jeep grand Cherokee uit 1996 (ZJ)

Auto rijdt goed alleen raar probleempje :rolleyes: :

Ik start en rij weg geen enkel probleem, aleen als ik toevallig bij een stoplicht (of iets dergelijks) sta en mijn temp bereikt de 75 (in het midden iets grotere streepje ) graden en bak staat in D (voet op de rem dus logisch) slaat deze af. <_<

Kan gewoon weer starten hierna en gebeurt ook niet meer.

Als auto niet in D op dat moment (toerental ie iets hoger dan) zal deze ook niet afslaan. :D

Lijkt wel alsof het iets met stationar toerental te maken heeft? net alsof deze heel even te laag wordt ofzo.

Iemand toevallig ook al eens zoiets gehad??

of enig idee?

groeten Gerard

bewerkt door Joker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk lambda sonde, foutmeldingen al gecontroleerd met de sleutel (contact aan en uit 3x)

Laatste keer geen foumeldingen, gashuis(d8 dat het zo heette) is toen schoongemaakt.

Zal later eens kijken of er ondertussen al wat meldingen in zijn gekomen.

Heb trouwens de temp aangepast, was ff in de war het gebeurt pas bij zo rond de 75 graden (tweede grotere streepje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste keer geen foumeldingen, gashuis(d8 dat het zo heette) is toen schoongemaakt.

Zal later eens kijken of er ondertussen al wat meldingen in zijn gekomen.

Heb trouwens de temp aangepast, was ff in de war het gebeurt pas bij zo rond de 75 graden (tweede grotere streepje)

hoeft geen foutmelding te geven, je kan misschien de voorste en achterste even omdraaien om te kijken of het dan beter gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...