Spring naar bijdragen

Motorgeluid Over Boxen


Recommended Posts

ik heb sinds kort een andere radio in mijn wj gebouwd met dvd.

maar hoor mijn motor over mijn boxen en vind dat irritant . een ruisonderdrukker is er niet voor te vinden werd tegen mij gezegd omdat die er zijn voor tulpen in-uitgang voor de versterker

heeft iemand een idee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb er wat over gelezen..de oplossing is vaak hetzelfde massa punt nemen als de versterker(als je die hebt)..

ook draden die tedicht bij elkaar liggen(meestal maken we er zo'n mooi draadboompje met wat tape,is dus blijkbaar helemaal

niet goed,zeker als het ook om tulp stekkers gaat) kan een oorzaak zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb er wat over gelezen..de oplossing is vaak hetzelfde massa punt nemen als de versterker(als je die hebt)..

ook draden die tedicht bij elkaar liggen(meestal maken we er zo'n mooi draadboompje met wat tape,is dus blijkbaar helemaal

niet goed,zeker als het ook om tulp stekkers gaat) kan een oorzaak zijn.

Je moet effe bij een betere electronica zaak een ontstoringsspoel of een bepaalde soort condensator halen. Ik die komt gewoon tussen de plus naar je radio en/of eindtrap en werkt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of je er een versterker achter hebt liggen o.i.d maar je zou je stroom toevoer kabel gescheiden moeten leggen van je kabels van je boxen, dus de ene aan de linker kant van de auto en de andere aan de rechterkant.

Dit heb ik ook altijd zo gedaan en nooit problemen gehad en natuurlijk wat andere al gezegd hebben is dat je een goede massa moet hebben.

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb een versterker van de fabriek af achter.

waar ik ook van baal is dat mijn mijn tweeters zijn opgeblazen .heb ze proberen te repareren met kit net als op de forum werd vermeld maar helaas van korte duur

boris

Wij hebben de spannings-onstoorders wel liggen (in mijn electronica winkel) , zo even uit mijn hoofd iets van 12,95 dacht ik

ik kom van de week naar jou toe .moet ook de koppel omvormer afgeven bij je kan ik ook gelijk zo''n filter meenemem.

iemand enig idee voor vervangers voor de tweeters?

bewerkt door parbopower
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...