Spring naar bijdragen

Goedkope 12 Volt Compressortjes


Recommended Posts

Ik dacht eigenlijk dat er wel wat op dit forum zou staan maar ik kon niets vinden. Daarom stel ik de vraag maar. Ik ben op zoek naar een 12 volt compressor om banden mee op te pompen. Nu kom ik een hoop compressortjes tegen met een sigarettenaanstekerstekker (jaja) er op die tot 18 bar gaan, en dat voor een tientje. Mijn vraag is: voldoet dit? Het hoeft niet lang mee te gaan maar ik verwacht dat we toch een paar keer 4 banden op druk moeten brengen tussen hier en Banjul (Amsterdam Dakar Challenge).

Wie heeft ervaring met deze goedkope compressors?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen hier en Gambia zul je regelmatig je bandenspanning moeten verlagen ( TIre Deflators zijn handig ) , daarna wil je als je weer op de verharde weg zit je banden weer op spanning willen brengen. Met een goedkoop compressortje zal dat wel lukken alleen duurt het wat langer. Vanaf een € 50;- en directe aansluiting op de accu - 30 amp. begint het pas. Kijk eens bij Boris die heeft wel een goede in de verkoop. Succes met de voorbereidingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er al 30 jaar zo eentje in de koffer liggen voor noodgevallen.

Mijn ervaring is dat het opblazen van een band wel lukt, maar het duurt heel lang.

Die kleine pompjes leveren wel veel druk, maar missen debiet. Het is dus niet zoals met een grote compressor met pistool dat je even psssjjjtt doet en klaar bent.... voor een groot wiel van een Jeep duurt het wel even...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht eigenlijk dat er wel wat op dit forum zou staan maar ik kon niets vinden. Daarom stel ik de vraag maar. Ik ben op zoek naar een 12 volt compressor om banden mee op te pompen. Nu kom ik een hoop compressortjes tegen met een sigarettenaanstekerstekker (jaja) er op die tot 18 bar gaan, en dat voor een tientje. Mijn vraag is: voldoet dit? Het hoeft niet lang mee te gaan maar ik verwacht dat we toch een paar keer 4 banden op druk moeten brengen tussen hier en Banjul (Amsterdam Dakar Challenge).

Wie heeft ervaring met deze goedkope compressors?

die pruts compressors van een tientje moet je niet kopen. die hier op de foto staat hierboven dat is een goeie die heb ik ook eentje. en er 2 accuklemmen opmaken. sommige sigarettenaanstekers kunnen erniet tegen omdat de draadjes ervan te dun zijn. door de amp wat zo'n ding trekt.

ook te koop bij pr@xis voor 2 tientjes goedkoper.

maar wat dacht je van deze met een luchttankje erop incl de bijgeleverde accesoires zie foto 140,-

post-1818-0-53991400-1293819991_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoek je een leuke 12 volt lucht compressor maar je weet niet welke. maar je zoekt ereen die snel je 35" banden kan oppompen. de ene wil een goedkopere. bijvoorbeeld de Superflow MV-50 die als voordelige keus het beste uit de test is gekomen. zie ook op meerdere forums via google

en de andere een dure luchtcompressor. kijk dan heb ik hier een leuke link

http://www.parksoffroad.com/prodreview/inflatortest/inflatormain.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...