Spring naar bijdragen

Verchroomde Grille Kj


Rien
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Wie kan mij een adres geven waar ik een verchroomde grille voor de Jeep Libberty KJ Bouwjaar 2003 kan bestellen of kopen.

Of moet je deze laten verchromen of is deze niet te koop. ??

Ik heb er al diverse zien rijden maar kom er niet achter waar deze gekocht zijn.

Groeten

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rien,

Ik dacht dat ze voor het oude type alleen de omringing van de koelsleuven in het chroom hadden. Het nieuwere model kan wel worden voorzien van een chrome grill (correct me if í'm wrong). Verder zijn deze gewoon tekoop op ebay.com. Wanneer je even zoekt (chrome grille kj)

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rien,

Ik dacht dat ze voor het oude type alleen de omringing van de koelsleuven in het chroom hadden. Het nieuwere model kan wel worden voorzien van een chrome grill (correct me if í'm wrong). Verder zijn deze gewoon tekoop op ebay.com. Wanneer je even zoekt (chrome grille kj)

Gr Rick

Rick,

Die omringde gril randen heb ik ook gezien. Staat denk ik ook wel goed. Breekt een beetje. Nu is alles zo zwart.

In Amerika - www.justforjeep.com - staan ze ook voor dit type Jeep.

Kosten $ 166,=.

Ik opvragen wat verzenden kost: $ 420,= !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat ze een privé jet huren dan, ik weet het niet waarom dat zo duur moet zijn.

In ieder geval bedankt voor je reactie. Mocht je er een tegen komen op een site in Nederland of België dan hou ik me aanbevolen.

Groeten

Rien

P.S. Best fijn die Jeep momenteel met die sneeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rien,

Ik heb nog even gekeken op ebay.com en zie dat er ook een gehele chrome grille is voor de 'oudere'cherokee.

De verzendkosten naar Nl zijn rond de 100 dollar voor de grille, en de verzendkosten van de randjes +- 30 dollar.

Prijzen van de grille en de randjes tussen de 60/100 dollar.

Ik vind beide prijzen die jij noemt nogal erg aan de hoge kant!

Mocht je problemen hebben met bestellen op ebay kan ik je wel helpen.

Gr Rick

bewerkt door Rick van Unen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...