Spring naar bijdragen

Licht Valt Uit


Bulldog
 Share

Recommended Posts

Hallo is er iemand die het probleem kent :huh:

Tijdens het rijden met mijn CJ7 valt het licht af en toe uit kan wezen dat het nu door de regen komt maar het was me nog niet opgevallen nu het vroeg donker is merkt te ik het pas dus als er iemand het zelfde heeft gehad hoor ik graag hoe je dit hebt opgelost ik kan niks vinden dus alvast bedankt :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo is er iemand die het probleem kent :huh:

Tijdens het rijden met mijn CJ7 valt het licht af en toe uit kan wezen dat het nu door de regen komt maar het was me nog niet opgevallen nu het vroeg donker is merkt te ik het pas dus als er iemand het zelfde heeft gehad hoor ik graag hoe je dit hebt opgelost ik kan niks vinden dus alvast bedankt :rolleyes:

Heb ik ook gehad

Bij was het de lichtschakelaar die te veel warmte ontwikkelde door een te dun kabelschoentje aan de kabel vanaf de accu.

I.c.m. een stekker op de koplampen die half vergaan was en verkeerd op de koplamp zat.

Dat was de reden van de uitval van de verlichting.

De oplossing was bij de kabel rechtstreeks op de schakelaar solderen.

Sinsdien geen probleem meer gehad,en alles op het dashboard lijkt het ook beter te doen.

Hoop dat jij met dit verhaal je voordeel kan doen.

Succes, Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...