Spring naar bijdragen

Contact Slot Vervangen


daan83
 Share

Recommended Posts

ik heb een vraagje

hoe kan ik het contactslot in het stuur vervangen.

ik heb geprobeerd het stuur er af te krijgen.

is nog niet gelukt !.

ik heb daar voor zoon (kurken trekken) stuur trekker gebruikt om het stuur er af te draaien

ok dit was met geen mogelijkheid in beweging te brengen heeft iemand tips hoe ik dit zo handig mogelijk aan kan pakken.

bedankt al vast

bewerkt door daan83
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok bedankt ja ik heb 2 stuur trekkers 1 met 3 klauwen en 1 met 2 ik moet ook zeggen ook een beetje door het stuur gaat die stuur trekker steeds schuin

en dat is niet goed

ik heb dit al proberen te voorkomen met tai rips dit hielp wel maar niet voldoende.

klopt het dat ik voor ik het stuur er af ga halen ook nog niets onder het knopje van de toeter moet doen of is dat er na pas?

bewerkt door daan83
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan ik nog iets doen om het proces iets te versoepelen?

wd40 of iets anders kloppen met een hamer ?

hij zit echt heel vast .

of ik moet iets vergeten zijn... een schroefje over het hoofd gezien.

dit is voor mij de eerste keer dat ik een slot van een auto vervang..

bewerkt door daan83
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey, daan

als je de moer er af hebt moet het stuur los komen kan idd erug vast zitten mischien kruip-olie er bij en nachtje laten zitten.

warmte wil ook wel eens helpen maar er zitten veel plastic delen onder dus kijk hier mee uit.

en kijk ook een beetje uit voor 't opstaande deeltje van de claxon als je het stuur er af heb ik was iets te ruw en dus kon ik een nieuwe bestellen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt inderdaad een stuur-trekker nodig , anders kun je het vergeten.

Volgens mij verkoopt FM (ook op het Forum) de trekkers voor 29,--

kontaktslot heb ik eventueel wel voor je nieuw : 49,--

83501971.jpg

yep klopt inderdaad laatst nog een paar extra ingekocht. 29,- incl verzendkosten.

en je kunt er ook je krukaspoelie mee aftrekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stuurblokje zit er coninsch op. met een trekker gaat het het beste als je hem even op spanning trekt en dan het stuur los laat schrikken.

en dan de rest uitbouwen...(check ook effe of je ring voor het knipperlichthandletje niet gammel is. dat kun je dan iig ook vervangen als je toch alle slos hebt hangen...

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep klopt inderdaad laatst nog een paar extra ingekocht. 29,- incl verzendkosten.

en je kunt er ook je krukaspoelie mee aftrekken

FM heeft hier zojuist een "stuur-trekker" afgeleverd.....klasse!! :thumbsup:

Zat ook een schiterende kalender bij, met van die dames die je dikwijls in de garage aan de muur ziet hangen.......... :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FM heeft hier zojuist een "stuur-trekker" afgeleverd.....klasse!! :thumbsup:

Zat ook een schiterende kalender bij, met van die dames die je dikwijls in de garage aan de muur ziet hangen.......... :worshippy:

niet alleen maar mooie 12 dames erop. maar ook nog eens met 12 diverse jeeps erop. en dat zie je maar weinig.

zaterdag binnen gerkregen 5 stks. en vandaag de laatse verkocht. maar niet getreurd. ik heb alweer nieuwe besteld. stuur maar een pb als je interesse hebt. de eerste die zich meldt de eerste die maalt

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

yep klopt inderdaad laatst nog een paar extra ingekocht. 29,- incl verzendkosten.

en je kunt er ook je krukaspoelie mee aftrekken

Hoi FM,

Paul met zijn cj met defect contactslot hier...

Ik heb ook zo een stuurtrekker nodig blijkbaar om zijn contact slot te vervangen??.

Een stuur trekker met 3 klauwen kan ik lenen maar die met twee (die heb ik volgens mij ook nodig) heb ik blijkbaar ook nodig.

Kan en wil jij mij hieraan helpen..??.

Hoop dat je mij kan en wil helpen.

In iede geval dank voor je reactie.

Groetjes en fijne avond

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...