Spring naar bijdragen

Lekker met Modder Gooien


F.M
 Share

Recommended Posts

.........:)

neem aan dat dit topic bedoeld is om frustratie,s en andere dingen te melden

dus hier komt ie

heb hier nog steeds banden staan voor een forum lid krijg na 4 weken bericht kan ze niet halen ivm prive dingen

gewoon mailen toch:yes:

verder ib fm knap iritant en soms grof wat ie doet op het forum:P

ach zal wel een jeeper zijn of nie patrick je mot hem kennen

maar goed zoals gezegt neem aan dat dit topic is bedoelt met modder te gooien naar elkaar zo niet zal een moddereter de boel wel weer sluiten:no:(is wel mooi om met modder te gooien)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neem aan dat dit topic bedoeld is om frustratie,s en andere dingen te melden

dus hier komt ie

heb hier nog steeds banden staan voor een forum lid krijg na 4 weken bericht kan ze niet halen ivm prive dingen

gewoon mailen toch:yes:

Dan gaan we ermee verder...

flinke klodder modder naar EvertJan, hij had bovenstaand stuk ook op het moppertopic kunnen plaatsen :P

Emmer modder over FM: hij heeft het topic gestart en was niet duidelijk over wat de bedoeling van dit topic is.

:no:

Hoop niet dat dit een afzeik topic wordt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gaan we ermee verder...

flinke klodder modder naar EvertJan, hij had bovenstaand stuk ook op het moppertopic kunnen plaatsen :P

Emmer modder over FM: hij heeft het topic gestart en was niet duidelijk over wat de bedoeling van dit topic is.

:P

Hoop niet dat dit een afzeik topic wordt :)

nee dit is een moddergooi wedstrijd ;)

gooi de emmer even door naar john is wel een badje modder toe vertrouwd

en je word er mooier van zeggen ze en hier gratis :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gaan we ermee verder...

flinke klodder modder naar EvertJan, hij had bovenstaand stuk ook op het moppertopic kunnen plaatsen ;)

Emmer modder over FM: hij heeft het topic gestart en was niet duidelijk over wat de bedoeling van dit topic is.

:no:

Hoop niet dat dit een afzeik topic wordt :yes:

ik heb deze topic geopend. omdat er iemand een smsje stuurde om hier met mij de boel op stelten te zetten. maar F.M laat zich niet zomaar uit de tent lokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

mag je hier eigenlijk ook schrijven zoals erop de chat geschreven word. of word je dan van het jeepforum afgepleurd. als je schrijft zoals op de chat. :blink:

ik zou zeggen probeer het snot jongen jij niet ofroader jij watje die het te koud vind om buiten te slapen

pleur de zooi er maar op

gladiool

:P:P:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou zeggen probeer het snot jongen jij niet ofroader jij watje die het te koud vind om buiten te slapen

pleur de zooi er maar op

gladiool

:P:P:P

ik weet nog een leuke club daar in de buurt te zitten. ik denk dat ik daar maar overnacht. daar is het behaagelijk warm daarbinnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...