Spring naar bijdragen

Double din autoradio


Recommended Posts

Hallo,

ik heb een Jeep Grand Cherokee Limited uit 2001, en mijn autoradio speelt geen gebrande cd's af, fm transmitter geprobeerd (dat is een aanfluiting voor het goede geluid vd infinty gold soundsystem!)

Ik wil een andere auto radio, maar de meeste autoradio's zijn te klein (te laag) en dan hou je een lelijk gat over, dat is wel weer op te lossen met een verloop frontje maar voor mij geen mooie oplossing.

Kan iemand mij vertellen of ik er een double din (2 x zo hoge radio) in kan bouwen, is de ruimte achter het front daar ook groot genoeg voor?

Ik woon in omg. alkmaar iemand in de buurt die mij er misschien mee kan helpen???

Graag advies van een cherokee liefhebber!

gr S@NDR@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Sandra,

ik heb een grand cherokee uit 98 en heb de 2 dins orginele radio er toen uitgehaald, en een 1 dins geplaatst.

ik zat toen ook met het probleem dat er een lege ruimte ineens in het dashboard was, toen heb ik eens rondgekeken voor zo'n radio frame.

ik heb er toen een gevonden bij www.hifipoint.nl

je moet gewoon even met hun bellen, zei kunnen je wel helpen.

groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het best wel mooi om er weer een 2 din autoradio in te plaatsen, maar dan wel met usb enz...waar moet ik op letten dan bij het kopen van een andere autoradio? Kan de nieuwe autoradio dan ook weer bediend worden met het mulifunctionele stuur? Of word dat een probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LEES:unsure::

De originele maat van Jeep radio's is 1 1/2 din, dus geen 2 din, er zijn wel wat 1 1/2 din systemen te krijgen maar beperkt aanbod en niet altijd van goede quality, gewoon even googlen, een 2 din radio past niet of je moet je ventilatie verplaatsen die zich eronder bevind (er zijn mensen die dat gedaan hebben, zeker kijken op USA-forums).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...