Spring naar bijdragen

Reminder (zoemer) koplamplichten


josk
 Share

Recommended Posts

Jeep Cherokee XJ Limited 1991

Hallo

Omdat mijn vriendin de afgelopen week de lichten aan heeft gelaten en dus de accu helemaal leeg was ben ik nu bezig voor een verklikker.

Nou ben ik bezig bij Boris om een reminder aan te schaffen alleen weet ik niet zeker of die bij mijn Jeep geinstalleerd kan worden.

Volgens het zekeringsschema plaatje (wat ik op internet gevonden heb)steek je hem gewoon bij de zekeringen erin, maar ik kan bij mij niet duidelijk ondekken waar ik hem kan inprikken.

Weet iemand of het bij mijn type Jeep kan en zo ja waar?

Zal een foto van mijn zekeringsplaat bijvoegen

plus de evt reminder

Alvast bedankt.

:bye1:Groetjes

Jos klop

post-5925-12873036601387_thumb.jpg

post-5925-12873036605198_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk zelf dat hij links in de witte stekker moet.

ik heb een zekeringsschema uit een gebruikerhandleiding(weet niet zeker of het die van 1991 is) en die komt wel overeen met mijn foto.

Ik durf alleen niet zomaar de reminder ergens in te prikken, weet niet of je door evt kortsluiting de boel in de soep gooit.

Heeft de jeep (1991) van jouw ook een reminder en is dat ook een limited versie?

Jos

post-5925-12873036613807_thumb.jpg

post-5925-12873036615122_thumb.jpg

bewerkt door josk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een '91 LTD inderdaad, met zoemer.

Als je de foto maar draait komt hij overal natuurlijk, maar op de eerste foto zit hij idd links en op de tweede bovenaan.

Morgen heb ik het druk, maar als ik een gaatje vind zal ik even onder het dash duiken om te kijken hoe het er bij mij uitziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn comanche was er niet voor voorzien , en heb er nu zelf maar 1 ingebouwd (de - van de deurschakelaar en de + van de lichten) , heb er wel een wissel-relais ingezet zodat hij pas aangaat als het contact uit wordt gezet.

Ik heb dan wel een luxe genomen (en even om moeten bouwen) van een Grand Cherokee die heeft nl. een gong i.p.v. een zoemer.

Ik kan ze eventueel ook voor je ombouwen , je hoeft er dan alleen maar + en - op te zetten.

(reminder 25,-- ombouw 10,--)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net de reminder ontvangen en met veel moeite (je heb totaal geen ruimte) de reminder erin geklikt.. Lichten aan en ja hoor een piep, maar daarna de motor aan en de piep blijft gewoon doorgaan.

De reminder piept goed dus dat werkt lijk me, weet iemand hoe het kan dat de zoemer constant aanblijft ook als de motor draait?

Zou er ergens kortsluiting zitten zodat de vorige eigenaar de reminder heeft verwijderd.

Als iemand goede tips heeft graag.

Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had inderdaad wel de deur open (zoontje dribbelde rondom).

Maar klopt het dan ook dat ie zoemt als de sleutel erin zit, lichten uit en deur open? het is toch alleen een koplampverklikker en toch geen "sleutel in het slot vergeten" verklikker?

Ik dit zo is ga ik het morgen weer even overdoen.

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had inderdaad wel de deur open (zoontje dribbelde rondom).

Maar klopt het dan ook dat ie zoemt als de sleutel erin zit, lichten uit en deur open? het is toch alleen een koplampverklikker en toch geen "sleutel in het slot vergeten" verklikker?

Ik dit zo is ga ik het morgen weer even overdoen.

:lol:

Ja hoor, hij waarschuwt als de deur opengaat en de sleutel zit nog in het contact. Die XJ van mij gaat zelfs zo ver, dat hij niet eens start als de deur open staat, maar dat zou in de startonderbreker zitten. Ook als de motor loopt en ik doe de deur open gaat die zoemer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...