Spring naar bijdragen

Westervoort On Wheels - 5 september 2010


Utah
 Share

Recommended Posts

Een evenement waar je echt mag crossen met je auto. Kijken kan natuurlijk ook. Ik kan je zeggen dat het zeer vermakelijk is.:bye1:

Westervoort on Wheels.

5 september 2010 is het weer zover, voor het 3e jaar oprij is de organisatie van Westervoort on Wheels er wederom in geslaagd een spectaculair evenement voor de inwoners van Westervoort en omgeving te organiseren. Op een nieuwe locatie in Westervoort gaat het succes van de voorgaande edities verder. De gebroeders van Essen hebben stokje overgenomen van de gebroeders Hermsen. Dit houdt in dat het evenment verhuist van de Kleie Pley naar het bedrijventerrein van de firma Van Essen aan de Smidse in Westervoort (achter kruispunt Rivierenweg / Rijksweg).

Ook JeepClub Nederland doet mee met een presentatie van de JeepClub. Ga je niet naar Holzen en je hebt toch zin in fun en spektakel laat Hendrik Versteeg het dan weten! Liefst meedoen natuurlijk maar komen kijken is ook heel leuk!

Website Westervoort on Wheels: Lees hier meer over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een evenement waar je echt mag crossen met je auto. Kijken kan natuurlijk ook. Ik kan je zeggen dat het zeer vermakelijk is.:bye1:

Ik kan helaas niet :P naar Holzen ivm familie verplichtingen:frusty:, Lijkt me dit wel leuk voor de Zondag:yes:.

Heb me net aangemeld...

Wie gaat er nog meer mee??

:bye1:Roland.

bewerkt door Roland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...