Spring naar bijdragen

Leuk avond ritje


aw12345
 Share

Recommended Posts

Dit is een avond ritje dat Ik en een paar vrienden al een week of wat geleden peland hadden. Rond deze tijd van het jaar is het overdag te heet om naar dat gedeelte van Big Bear te gaan omdat het Hi desert is. De voornaamste reden was vooral omdat het S'nachts een grotere uitdaging is. Deze trails hebben we al vrij veel overdag gereden. Zo al met al was een goed excuus om het snachts eens te proberen. Webegonnen het avontuur om 7.30 S'avonds en waren er om 2 uur S'ochtends mee klaar. De tally voor de dag een lekkende powersteering hose, 1 lekke band die van de bead afkwam en een dicht gevouwen uitlaat pijp. Zelf een keer of wat de tow strap er bij moeten halen en een paar rotsblokken moeten stapelen maar buiten dat smooth sailing.

Zo als een recap een hele geslaagde trip in de naturr onder een volle maan met acht goeie vrienden.

Night-run-001.jpg

Night-run-002.jpg

Night-run-004.jpg

Night-run-005.jpg

Night-run-006.jpg

Night-run-007.jpg

Night-run-008.jpg

night-run1.jpg

nightrun2.jpg

nightrun3.jpg

nightrun4.jpg

nightrun5.jpg

nightrun6.jpg

nightrun7.jpg

nightrun8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet bij die avond rit van jouw toch wel denken aan een evenement hier in de buurt.

Bij Geilenkirchen (zand/steen groeve) dat mensen op een zaterdag ochtend zeiden tegen mij dat ze niet van een stijle helling af durfde gaan.

met hier op mijn antwoord: dat heb je gister avond/nacht ook gedaan met de nacht tourtje.

Kortom snachts is een hele andere ervaring omdat je de omgeving niet ziet hoe hoog of diep je zit.

Die rocklights van jullie zijn iig heel erg handig om onder de auto te zien.

zijn die zelf gemaakt of heb je ze bij Skinny Pedal gekocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...