Spring naar bijdragen

Okay guys, ik heb mijn best gedaan.....


Atjoer
 Share

Recommended Posts

....en heb twee weken met de Hup Holland Hup vlag aan de 27MC antenne door het dorp gereden en meerdere malen de vraag moeten beantwoorden van "what kind of Jeep club does that flag belong to" maar het heeft blijkbaar weinig goed gedaan.

De laatste voetbalwedstrijd die ik heb gezien was in 1988 dus ik ben niet echt een expert maar ik kreeg de indruk dat de scheids niet echt onpartijdig was.

Hoe dan ook, voordat ik de Hup Holland Hup van de antenne aftrek nog maar even een paar plaatjes om aan te tonen dat er ook steun was vanuit de Rocky Mountains voor Oranje:

HupHollandHupII.jpg

HupHollandHupI.jpg

Natuurlijk was vandaag een trieste dag voor Nederland maar ik had toch echt twee hoogtepunten, hier Kim voor het eerst achter het stuur van Joy:

JeepinVI.jpg

En dan hier het echte hoogtepunt, de buren hadden blijkbaar een CJ in de achtertuin staan en vertelden achterloos "you guys like that, if you wanna use it any time go ahead, the keys are in the ignition all the time".

God I love Amerika:

JeepinI.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ik zit er ook al jaren aan te denken om de stap te zetten naar de overkant.

Ben het hier meer dan spuugzat.

Wat oranje betreft; ik heb geen enkele wedstrijd gekeken want ik geef er dus echt niets om maar gisteravond toch maar op de bank gaan zitten.

Het is tenslotte niet niks zo'n finale WK.

Ook ik ben als niet kenner :) van mening dat de scheids erg anti oranje was....:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...