Spring naar bijdragen

Automatische 'runningboards' voor de Jeep


GiefmeGC
 Share

Recommended Posts

Dag mede Jeepers,

Bij een aflevering van Pimp my Ride zag ik deze automatische runningboards als eerste voorbij komen: http://www.bestop.com/index.php?s=85

Het gaat dus om een soort van side steps die zodra je je deur openmaakt, naar beneden komen zodat je makkelijk(er) in en uit de auto kan stappen.

Dus ideaal voor kortere mensen danwel in geval de Jeep zelf wat hoger dan normaal staat.

Nou zie ik op de Bestop website dat dit product beschikbaar is voor maar 1 type Jeep, namelijk de Jeep Wrangler, maar niet voor de Jeep GC's, Cherokee's etc. Ik heb reeds een emailtje naar ze gestuurd met de vraag of de andere Jeep's ook nog aan de beurt komen, maar nog steeds geen antwoord ontvangen.

Heeft iemand enige ervaring met dit product? Er zit namelijk een Bestop dealer in Utrecht-> een offroad dealer daar (ben even de naam kwijt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken die steps ja, heeft al eens een filmpje hier op dit forum ervan gestaan.

Als je de wagen ophoogt zal dat zijn voor grotere banden te monteren.

Grotere banden om er ook mee off road te rijden.

Nu is het eerste wat ik deed met het off road rijden de dorpels aan beide kanten in het terrein restylen (indeuken)

Ik vrees dat deze side steps bij een dergelijke behandeling vervormen en misschien niet meer naar buiten willen komen.

Om dat te voorkomen kan je naar mijn mening beter stevige side bars (Bas Sjikita maakt mooie stevige) monteren; daar kan je ook op staan en ze beschermen de zij-onderkant van je wagen.

Just my 2 cents....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken die steps ja, heeft al eens een filmpje hier op dit forum ervan gestaan.

Als je de wagen ophoogt zal dat zijn voor grotere banden te monteren.

Grotere banden om er ook mee off road te rijden.

Nu is het eerste wat ik deed met het off road rijden de dorpels aan beide kanten in het terrein restylen (indeuken)

Ik vrees dat deze side steps bij een dergelijke behandeling vervormen en misschien niet meer naar buiten willen komen.

Om dat te voorkomen kan je naar mijn mening beter stevige side bars (Bas Sjikita maakt mooie stevige) monteren; daar kan je ook op staan en ze beschermen de zij-onderkant van je wagen.

Just my 2 cents....

Thx, was meer voor mijn vriendin bedoeld. Is niet zo lang en dan ook nog met hoge hakjes lopen ... drama bij het instappen later! Ik zal eens kijken naar side bars. Het mooiste vond ik namelijk dat die automatische uit het zicht wegklappen. Dus alleen in beeld wanneer nodig.

@Beagle, Kameel, Ab en EJG: ik zal eens informeren bij wta en b&s of die Bestop Powerboard leverbaar zijn voor alle type Jeeps.

bewerkt door GiefmeGC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...