Spring naar bijdragen

aansluiten electra trekhaak


Recommended Posts

hoi:bye1::)

ik heb me een mooi tweedehands trekhaak gekocht en deze eronder gebout maar nu zit ik met een probleempje er zit een 13polige stekkerdoos op,maar ik heb begrepen dat je niet zomaar de draden kunt doorverbinden.en ergens gelezen hier op het forum dat er al een voorbereiding is in de auto achter het reservewiel daar heb ik gekeken en zie ik een kastje zitten met twee stekkers eraan maar deze zijn al in gebruik.waar moet je nu de electra van de trekhaak aanlsuiten om geen foutmeldingen of storingen te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee hallo,

Daar ben ik ook wel nieuwschierig naar.

Ik had een 7 polige en heb deze pas vervangen door een 13 polige, daar het rotweer was heb ik echter alleen de draden die al in de 7 polige zaten overgezet (dus heb nog geen mistlampen)

Zat me al af te vragen waar deze vandaan te halen,.:bye1:

Groeten Ger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

sorry voor de erg late reactie van mij,ik heb inmiddels de trekhaak gemonteerd en ook aangesloten.

op deze site http://www.thuletowingsystems.com/kabelset.php?tid=2&lid=2&moid=215&artnr=247700&cblnr=719511

klik op handleiding kabelset pdf bestand,en daar wordt beschreven hoe je de draden moet aansluiten,ook de mistlamp wordt er uitgelegt.

ikzelf heb de draden achter het paneel van het reservewiel aangesloten,de permanente 12volt draden voor de 13polige doos heb ik onder de auto door de chassisbalk gelegdt tot aan de accu met een apparte zekering er tussen.

Manual1.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...