Spring naar bijdragen

Disti/Multi riem


Recommended Posts

Kan iemand mij ongeveer de kosten vertellen van het vernieuwen van de distriebutieriem en multiriem? Aangezien het op mijn GC niet te achterhalen wanneer dit voor het laatst gedaan is en de multiriem(dat is toch die riem voor de motor tussen de radiateur in??) lichte mini scheurtjes vertoont, lijkt me dit wel eens tijd worden. Voorkomen is beter dan genezen is mij altijd geleerd. smile.gif

Nu ben ik voorbereid op een aantal ribben uit mijn lijf, maar kan iemand mij vertellen op hoeveel ribben ik kan rekenen? cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een benzinemotor hebt, heb je GEEN distributieriem, maar een ketting! En die gaat enkele honderdduizenden kilometers mee! Daaroven hoef je dus niet in te zitten!

De Multiriem valt erg mee en is makkelijk zelf te vervangen! Reken op 40 euro voor de riem en tussen de 25 en 35 euro voor de spanrol, die ook vervangen moet worden.

Als je het laat doen, reken dan op een uurtje werkplaatstarief, en 25% hogere onderdeelprijzen!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...