Spring naar bijdragen

Automatische versnellingsbak Jeep Grand Cherokkee 4.0 Limited 1995


Recommended Posts

Een paar weken geleden Haalde ik de ruilbak op, op het vliegveld in Cluj-Napoca, Roemenie. In de officiele Jeep gargae zeiden ze: prima bak, alles in orde. Nu krijgen ze dat ding al weken lang niet fatsoenlijk voor elkaar. De hoogste versnelling werkt af en toe, en sinds het laatste onderzoek vanmorgen, helemaal niet meer.Na een dodenrit, die ze hier 'proefrit' noemen, zei de ingenieur, en de monteur: Loopt goed. Dat is gewoon niet waar. Ik weiger te geloven dat hij pas naar de hoogste versnelling overschakelt bij ten minste 4000 toeren. Ze hebben wat zitten knoeien aan de kickdownkabel. die stond te strak. Maar die wijsheid had ik hen ingegeven.

Ideeen, Graag,

Vriendelijke groet, Kees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Ab, hij doet alles normaal, behalve de grote versnelling. Ik heb die mensen gezegd:,,haal die kickdownkabel los om te zien wat hij dat doet", Je kunt net zo goed tegen een muur aanpraten, er wordt gewoon niet geluisterd. Antwoord:,,hij doet het goed". Maar, wanneer ik 140 moet rijden om te zien of hij wqerkelijk overschakelt naar groot, geeft voor mij 2 problemen. De weg van Cluj naar Ciucea is amper geschikt om 90 te rijden, en, ik weiger te geloven dat hij pas bij 4000 over dient te schakelen naar de grote versnelling. Dinsdag gaan ze de olie verversen, en een nieuw filter steken. Ik dacht dat dat allemaal al gebeurd was, maar helaas, je moet in dit land zo weinig mogelijk denken. Ik heb nog een goeie maand.

Bedankt voor je reactie, Kees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...