Spring naar bijdragen

waar onderdelen bestellen


ruudvd
 Share

Recommended Posts

hoi jeepers

Wie heeft ervaring met onderdelen bestellen in duitsland en welke aanbieder is aan te raden? heb net ook assteunen en krik besteld...het echte sleutelwerk kan beginnen!....te beginnen met de voorremmen, de rechter voorrem is volledig gebakken! de remcilinder zit moer vast in z'n boring...heeft iemand ervaring hiermee?

en o ja, volgens de manuals word de rotor van de voorrem op zijn plaats gehouden door moeren op de wielbouten...zitten er bij mij niet op, is dit normaal of heeft de vorige eigenaar nog het een en ander op z'n oprit liggen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opzich staat in Duitsland ASP-Eberle wel bekend.

Echt goedkoop zijn ze niet in vergelijking met Nederland.

Zelf zou ik het, afhankelijk wat je nodig hebt, bij 4WD.com bestellen.

Deze leveren binnen 5 dagen en met de huidige Dollarkoers blijft het zeer aantrekkkelijk.

Maarja, wie ben ik, hè?

Vaste klant van 4WD. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij is het zo dat de rotor geklemd zit tussen het wiel en de as. en zit ie met een boutje vast dat ie er niet afglijd als je het wiel er een keer af hebt. dat dat boutje mist kan volgens mij niet zo heel veel kwaad en is het alleen irritant dat je rotor er dan af kan glijden als je je wiel eraf hebt. maar het is iig raadzaam om een workshopmanual te halen als je die nog niet hebt.

Kun je hier bestellen

daar staat alles in detail in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ruudvd@Mar 20 2005, 17:12

heb op www.4wd.com rond ge...eh..on-lined en wat ik gezien heb staat me erg aan....zijn ze niet overal een nulletje of zo vergeten?haha.

Wat moet ik bovenop de door hun opgegeven prijs rekenen voor verzenden en belasting?  Wie heeft er wat voorbeeld nota's of zo

<div align="right">

Ik heb wel wat nota's, maar er zijn gemiddeld genomen wel een paar standaard zaken waar je rekening mee moet houden.

(in 'ff serieus' staan ook enkele topics over het fenomeen invoeren)

- ze geven na bestelling in een e-mail de door hun berekende kosten. Daarna moet je alsnog een goedkeurings-mail sturen...

- boven de 20 euro (ongeveer) betaal je invoerbelasting over nieuwe artikelen. Op de belastingsite staat hoeveel.. wel ff zoeken.. het is een paar procent. (ik dacht 4,5)

- laat je het via UPS komen, dan betaal je ook nog de btw over de kosten van vervoer.. dat kan erg ongunstig uitvallen, dus express-vervoer (zo snel mogenlijk) eventueel vermijden als het geen haast heeft.

... ik dacht dat ik het zo ongeveer had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...