Spring naar bijdragen

JK uit Duitsland


Daan
 Share

Recommended Posts

Aangezien het 2de hands aanbod in NL kl*te is ben ik eens over de grens aan het kijken naar een JK Unlimited.

Hier dus wel meer aanbod een 2007 Unlimited 3.8 Sahara automaat voor zo'n goeie 20-23 duizend en rest-BPM voor een uit 2007 zo'n 5500. (jonger dan feb 2008 moet de JK niet zijn ivm de slurptax, is dan een stuk hoger).

Maar is het verstandig om bij een duitse Sjaaki een JK aan te schaffen met garantie tot de deur.?

Wil binnenkort naar eentje gaan kijken maar waar moet ik in het bijjzonder op letten.

Ja ik snap dat ie moet rijden,4wd,algehele staat etc., maar wat in het bijzonder?

Daan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet ongewoon om motoren uit Duitsland te halen. Door de scherpe TüV keuring is de staat van de 2e hands motoren eigenlijk altijd goed te noemen. Ook mijn eigen FJR1300 komt uit Duitsland.

Met auto's zal 't niet anders zijn. Als ik al ergens een import vandaan zou halen, dan zou ik me 't minste zorgen maken als 't voertuig uit Duitsland komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Daan, de spoelling is hier dun wat betreft de JK en inderdaad in Duitsland lopen er veel meer. Ik heb de mijne uit Italy gehaald een Unlimited Rubicon 28 CRD. Waar je opletten moet is dat ie goed onderhouden is bij voorkeur bij een dealer en dat daar ook papieren van het onderhoud bij zijn. Verder moet je het opties goed bekijken het liesft op een brug en met iemand erbij die er verstand van heeft want er is bijna niets op de sloop te vinden en word je afhankelijk van een dealer of aftermarkt produckten. Laat e.v.t. verhoogde en verbouwde JK staan omdat als het niet goed gedaan is je een hoop ellende op de hals haald. Een mooie en goed onderhouden JK kun je altijd zelf nog, of laten verbouwen. Als ik een tip mag geven kijk dan voor een Rubicon deze heeft standaard al zwaardere assen, dana 44, volledige sperdiffrencieëlen is mooi kompleet en blijft meer waarde houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...