Spring naar bijdragen

Te koop: Jeep Wrangler 1988


XJos88
 Share

Recommended Posts

Te koop aangeboden door een computerloze vriendin:

Jeep Wrangler, bouwjaar 1988, zwart, 4,2L, handbak, airco.

Veel chroom, dikke chromen bumpers voor en achter, dikke verchroomde sidebars, verchroomde grille, 36" superswampers op lichtmetalen velgen, rancho vering, warn lier, soft en hardtop, dubbele trekhaak.

Jeep ziet er prachtig dik uit. Goed onderhouden, geen roest.

Intresse? stuur effe een mailtje naar xjos88@groomlake.org

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©+Jan 17 2004, 18:37 -->
<!--QuoteBegin-Kameel@Jan 17 2004, 17:37

Krijg je de andere (weg-) banden er ook bij of zijn die al foetsie?

Dat was idd mijn "next question"

Volgende:

Waarom staan er assteunen onder?

Wegbanden: geen idee eigenlijk, maar ik denk van niet. Deze doen het op de weg trouwens ook prima.

Assteun: Er wordt op dit moment een nieuwe versnellingsbak onder geschroeft. De oude BA/10 heeft het begeven.

Mental note: even assteun wegpoetsen met photoshop smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Jan 20 2004, 19:15

Staat volgens mij ook op Marktplaats.

Zie maar!!!

Yep.. is inderdaad dezelfde (staat ook nog steeds bij mijn moeder voor de deur smile.gif , daar heb ik mijn 'werkplaats')

Het 'zukietje ernaast is van Pieter, die vond dat wel leuk om te laten zien hoe hoog die wrangler was. Het is hetzelfde suzukietje dat mij er al een paar keer uit is komen trekken als ik vast zat in de modder.. biggrin.gif

Twee advertenties is het resultaat van heerlijk langs elkaar heen werken. unsure.gif

De eigenaresse wil het ding kwijt omdat hij voor haar gewoon veel te groot en onpraktisch is, en heeft hem ondertussen al meer dan twee jaar te koop staan. Vandaar het 'media-offensief' om het ding aan de man te brengen.

De auto is in uitstekende staat, alleen is de versnellingsbak dus aan gort. Had ik voor het weekend nog de hoop dat er misschien maar een of twee tandjes weg waren, van het weekend hebben we de versnellingsbak opengedraaid en daar was het een grote bende van losse stukjes ijzer en restanten van tandwielen. Die is niet meer te maken. (foto's volgen smile.gif )

Het is momenteel een beetje lastig om aan een orginele BA/10 versnellingsbak te komen. Zijn opvolger, de veel sterkere AX-15 kan ik wel voor een mooi prijsje aankomen, maar ik wil de auto graag orgineel houden als ie nog verkocht moet worden. Overigens staat het je vrij om op de auto te bieden in de huidige toestand, dus zonder versnellingsbak, dan vertel ik je er nog bij waar je die ax-15 kan kopen smile.gif is wel iets meer werk, maar ach, hier op het forum bouwen we diesel cherokees om naar benzine dus dan is dit maar een klein karweitje, toch?

Overigens: de reden dat er geen apk op zit is dat de auto een jaar stil gestaan heeft (geschorst) en sinds een half jaar weer op de weg staat. (ja, WEG, niet ZANDweg, niet MODDERweg maar gewoon WEG smile.gif ) en het ding moeilijk apk-gekeurd kan worden zonder versnellingsbak unsure.gif )

De banden die er nu onder zitten zijn prima, maar je zult er niet mee door de keuring komen omdat ze te ver uitsteken. Blijf je houden denk ik, met mooie jeeps. Gewoon effe ergens een keuringssetje lenen, is altijd wel te regelen.

Het extra setje banden (all-terrains) is leuk, maar er zit te weinig profiel op voor de keuring, dus meer dan schuurvulling is het ook niet smile.gif ik had het daarom ook maar niet vermeld, al ben ik blij als je ze meeneemt want ze staat gruweloos in de weg..

Kilometersstand moet ik je even schuldig blijven, ben van het weekend weer bij mijn moeder en dan kan ik even kijken.

Samenvattend: het apparaat is, afgezien van de ontbrekende versnellngsbak, prima in orde. Je kan hem met of zonder versnellingsbak overnemen, dat laatste kan intressant zijn want dan kun je er meteen een (veel sterkere) AX-15 onder schroeven. Als je serieus intresse hebt, bel even, we zitten vlak bij elkaar in de buurt als ik me niet vergis dus dan kunnen we er gewoon even over praten.

Dus, vragen kun je me altijd effe bellen op 06-20395594 (of je belt pieter op het nummer van die andere advertentie.. kan ook..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Jan 20 2004, 21:39

Ej Jos ik ben a.s. zaterdag in Veldhoven... Zag dat de Jeep in Best staat?

Kunnen we anders zaterdag wat afspreken dat ik em ff zie?

Gr.

Is prima, maar dan wel vroeg op de dag want ik heb die dag ook nog in Hoorn afgesproken..

(Herinner je je het van-diesel-naar-benzine project nog?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...