Spring naar bijdragen

Reserve lampjes


Recommended Posts

Hoi

Ik heb een suffe vraag :(. Ik heb nog geen reserve lampjes voor alle verlichting(ook remlicht). Kan ik gewoon een setje kopen bij de Halfords/Brezan? Is er een bepaald type waar ik op moet letten? Dank je wel.. groeten irma

Setjes van de Action doen het prima:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft misschien iemand een plaatje hoe je je achterlichtremlampje vervangt? Ik zit me suf te zoeken in de fsm maar kan niks vinden. Ik had al 3 bouten losgedraaid en had toen bijna het hele achterlicht los in de hand, is dat de bedoeling? :worshippy:

Dank je wel vast, groet Irma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft misschien iemand een plaatje hoe je je achterlichtremlampje vervangt? Ik zit me suf te zoeken in de fsm maar kan niks vinden. Ik had al 3 bouten losgedraaid en had toen bijna het hele achterlicht los in de hand, is dat de bedoeling? :thumbsup:

Dank je wel vast, groet Irma

Klopt, dan kan je er aan de achterkant nl bij om de lamp+fitting er uit te halen.:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij niet. Ik dacht zelfs dat het voldoende was om alleen de twee schroeven naast de klep los te halen en dat hij dan als een deur kan draaien. Kan dat niet, dan moet er nog eentje aan de buitenkant zitten. Het is een poosje terug dat ik een lamp verwisselde, maar ik kan me niet herinneren dat er iets bij de bumper los moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels zit ie erin :). Het klopt wat je zegt maar aan de onderste (inbus) zit het niet echt vast, je kan de plastic kap erachter steken en zo dus ook los krijgen. Als je de inbus wel los wilt maken, dan moet het hoekstukje van de bumper eraf anders kan je er niet bij.. groetjes irma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...