Spring naar bijdragen

rem loopt aan na 10km rijden


zino
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

wat ik ook zo raar vind is dat er steeds een goede straal uit het remvloeistof bakkje terug komt ????

brake_master.gif

Om dat de kamers zonder de veer (zie tekening) de remolie in het reservoir terug pompen tijdens het remmen

Je heb de stelbout iest terug gesteld en de remolie kan nu de veerkamer goed vullen.

Zou toch nog een keer ontluchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brake_master.gif

Om dat de kamers zonder de veer (zie tekening) de remolie in het reservoir terug pompen tijdens het remmen

Je heb de stelbout iest terug gesteld en de remolie kan nu de veerkamer goed vullen.

Zou toch nog een keer ontluchten.

heb terug meermaals ontlucht eerst geen lucht

maar wanneer ik een paar keer pomp heb ik terug lucht

heb de stelbout gezet zodat hij 1mm vrije slag heeft tegenover de piston van de rembooster

nu kan ik mijn rempedaal maar halfwed duwen en is dan keihard en heb een klein beetje remmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag een ontdeking gedaan

hoofdremcilinder met brake vavle samen gekoppeld ontlucht (zit geen lucht meer in )

terug gemonteerd en de remleidingen aan gesloten en jaja rechts voor lucht in de leiding

achteraan ook lucht eerst niet maar na een tijdje wel heb er 3liter doorgepompt en steeds luchtbellen

alleen links voor geen lucht

wie weet als er vooraan 1 leiding luchttrekt ergens ik achteraan ook lucht kan krijgen ????

is de brake valve inwendig gekoppeld aan alle systemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb een rare ontedekking gedaan

wanneer ik op de achterste remleidingen mijn vacum ontluchtings pomp zet heb ik geen lucht in de leidingen

wanneer ik mijn toestel monteer op de achterste rempompjes monteer nadat ik ze heb aan gesloten heb ik terug lucht in de leidingen en blijf ik lucht hebben

(de rempompen zijn nieuw)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...