Spring naar bijdragen

HOTROD jeep.


monkey
 Share

Recommended Posts

Ik eraan om eens een hotrod jeepje te gaan bouwen, dat zal sowieso wel de toekomst worden nu we bijna nergens meer serieus kunnen offroaden en de meeste jeeps van die rare hoge winkelwagentjes worden met tractorwielen voor bospaden. Ik las dat Michel 72 ook al niet meer de lol van het baggerweggetjes ziet en al een soort hotrodje bouwt van die cj8.

Ook John Cappa was al met zo.n projectje bezig.zie foto die ik tegenkwam op het net.

altered-radiator-and-seats.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Pulie wat zou je eigenlijk voor problemen kunnen verwachten als je hem niet al te extreem bouwt als die groene , buiten de APK is er toch geen echte maatstaf ? hmm misschien is er een soort conformiteits beginsel in de wet maar wij rijden natuurlijk allemaal met van die jeeps met afwijkingen .Weet iemand hier het fijn van hoe dit zit ???

En in een groepje CJ's die om de kerk rijden valt ie sowieso niet op ,dat zijn voor "gewoon publiek " toch allemaal oude barrels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...