Spring naar bijdragen

Zou vandaag met de Amerika gangers op stap


aw12345
 Share

Recommended Posts

Wat kan ik zeggen heb een uur gewacht nergens te zien en toen ik thuis kwam stond op mijn antwoord aparaat dat ze daar wel ergens rond reden. Bleek uiteindelijk Dat de mannen een mijl verder bij Onyx Summit stonden te wachten.

Erg Jammer dat ik ze gemist heb, maar ik heb me eigen wel zelf kostelijk vermaakt.

Was supposed to meet up with some Jeepers this morning but for some reason they got either lost or did not show. So headed out on my own since I was at the start of 2N01 any way. Ran a good part of Heartbreak Ridge till the snow was to deep and did not want to blaze to much of a trail by myself. After that I found me a couple of other spot s to entertain, then proceeded to get my self lost for awhile, so did a bit of hiking to get my bearings and found my way back to rattlesnake canyon and from there back to civilization. All in all a great day on the trail. Some of those fire roads are in prime shape.

fire-road-inspection-002.jpg

fire-road-inspection-005.jpg

fire-road-inspection-006.jpg

fire-road-inspection-010.jpg

fire-road-inspection-011.jpg

fire-road-inspection-012.jpg

fire-road-inspection-013.jpg

bewerkt door aw12345
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet het ook niet. Brithers 4x4 hier in Ontario verkoopt 241 tussen bakken voor 800 dollars kan een betere investment zijn. Als je hier weer eens op de buurt ben kan ik jullie helpen dat ding er in te bouwen. Heb zelf in de laatste 2 jaar geen problemen gehad met mijn Terra low en dat beestje is aardig afgeranseld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde net dat het niet onze auto betrof (daar zit net een paar dagen de 4:1 kit in) , echter de andere (LTJ) , weet niet of het ondertussen opgelost is , ik heb van wel.

Ik kreeg net een mail dat ze terug in Las Vegas zijn.

Hopelijk zien we je in september.

(als hier de verbouwing klaar is , maar dat zal dan wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja we moeten toch echt wel met een groepie op pad. Ik geloof echt wel dat je van de terralo ga genieten. Voor rocj crawling werkt het als een charm.

Voor de andere Jeep 241 kan wat meer abuse hebben maar is wel meer werk om er in te krijgen. Je heb daarvoor andere aandrijf assen nodig en de transmissie mount moet aan gepast worden maar is wel een sterkere tussen bak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...