Spring naar bijdragen

Nood Oproep


Recommended Posts

en ben je er al uit ?

Hoever zit je vast , wat moet er langskomen om je los te trekken ?

Kan de hulp je wel bereiken ?

Hoi EJG, ja in pricipe staat ie niet diep vast maar hij is gaan schuiven, dat houd in dat hij schuin op een helling staat bij een greppel.

Als ik iets naar voren gaat rijdt hij het water in, dus hij moet er weggetrokken worden.

Hij staat ongeveer 70 meter van de weg, maar ik heb geen kabel van die lengte.

Ben druk aan het bellen, maar alle 4 w drive maatjes zijn ver weg nu.

Maar een 4 w drive kan er wel makkelijk bij komen, het is niet echt een slecht pad, dan heb je genoeg aan een sleepkabel (die ik dan wel heb)

bewerkt door RonJeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en nee.

Ben er dus even heen gereden, maar is erg nat en klei grond.

Smal pad met aan beide kanten een greppel met water.

Zijn een uur bezig geweest, maar de auto blijft glijden richting greppel.

Zelf moest ik zover mogelijk staan ivm de gladheid, had zelf ook geen grip.

Werd erg donker en hebben de auto maar laten staan.:lol:

Advies is om met 2 jeeps met lier te gaan, auto staan nu best schuin en als je nu gaat trekken gaat die glijden.

Weet niet of er iemand morgen kan, hij komt er zelf echt niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar stond jij nu ook vast?

Ik wil best helpen morgen maar zoals ik al zei aan de telefoon ik heb alleen geen lier.

Dus ik weet of het dan nut heeft om te komen

Hallo Chris,

Bedankt voor je reactie, maar eerst even: EVERT (EJG) IS TOP~~~~!!!!!!!~

Ongelooflijk en aardig, zo fijn als er toch iemand kan komen om je te helpen!!!!!

Maar het probleem blijt, en jammer genoeg zijn er nu twee terrein wagens nodig om hem weg te trekken.

Er moet nu van voren een lier en van achteren anders glijd hij het water in.

Hoop dat er mensen zijn die kunnen helpen, we hebben in ieder geval het gourmetten bij mijn schoonzus afgezegd, dat is het volgende probleem...ook de kinderen troosten.

Het is nu zelfs zo dat ook een takelwagen mij niet kan helpen, de brandstof kosten worden uiteraard betaald!!!!!!

bewerkt door RonJeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig met mijn remmen en heb geen lier,en woon ook niet echt in de buurt.

Maar het is wel héél mooi om te lezen hoe aan zo'n hulpactie op gang komt.

Misschien is het zowieso wel iets om een eigen JEEP hulpdienst op te zetten?

Een soort AMBER alert voor JEEPS....

Ik ben echt blij dat er zoveel en ook zo snel gereageerd wordt, baal echt wel de GC staat echt erg slecht....hoop dat ik gehokpen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je een foto van de situatie? zou eerst ff willen zien hoe de situatie ter plaatse is.

EJG is een prima kerel, kwam hem tegen op een Jeepacadamy...maar als hij geen optie zag....dan sta je echt erg slecht?

ik woon een eind uit de buurt, maar als niemand uit de omgeving reageert kom ik morgen wellicht ff helpen.

Ik hou dit topic wel in de gaten. Wel onder voorbehoud want ik heb een drukke dag. (Ik heb een lier...lierkabel is 30 meter).

Maar er zullen vast wel Jeepers zich melden vanavond op het forum, daar zijn Jeepers voor.:lol:

Heb er alle vertrouwen in. Voor je het weet staat het vol met Jeeps:whistle:

sterkte en succes! hou alles heel.

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je een foto van de situatie? zou eerst ff willen zien hoe de situatie ter plaatse is

Sorry heb geen foto's, maar je moet het zo zien, hij staat met beide banden RV en RA in de lengte op een schuine helling.

Dus hij moet eigenlijk omhoog naar het midden getrokken worden.

Denk dat de helling 45 graden is, hij valt echt bijna in het water.

Hoop niet dat het gaat regenen of waaien.

Het is niet fijn om je wagen zo achter te laten.....jezus wat baal ik.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry heb geen foto's, maar je moet het zo zien, hij staat met beide banden RV en RA in de lengte op een schuine helling.

Dus hij moet eigenlijk omhoog naar het midden getrokken worden.

Denk dat de helling 45 graden is, hij valt echt bijna in het water.

Hoop niet dat het gaat regenen of waaien.

Het is niet fijn om je wagen zo achter te laten.....jezus wat baal ik.....

Nam Evert morgen weer contact op? Komt best goed en hij zakt niet zomaar weg, maar ik begrijp je ongerustheid. Om nu in het donker die kant op te gaan....met een paar Jeeps wel leuk....je moet geholpen worden morgenvroeg, das wel duidelijk. Evert heeft ook een lier of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe is het eigelijk gebeurt dan, als ik vragen mag?

Ja Chris, ik pak vaak paden overal en nergens, dit pad zag er eigenlijk redelijk uit.

Achteraf was het ontzettend drassig en zachte kleigrond, natuurlijk door de regen van gisteren.

Het pad eindigde vrij snel, moest achteruit door een bocht, daar bleef de GC maar 1 spoor volgen,,,,maar het was vrij smal, takken, vloerbedekking eronder, stenen...

Hij kreeg iets grip, toen schoof de voorkant schuin de helling af,,,,ja dan kan je het helemaal vergeten...

Maar met de lier kwam hij aan de andere kant maar nog ernstiger te staan...kortom balen...balen...balen...en maar hopen dat het goed komt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ron,

Ik zit net je oproep te lezen, ik zou je graag willen helpen maar mijn Jeep staat nog in de stalling en daar kan ik Dinsdag pas weer bij...:(

Ik heb een vrachtwagen met een kraan en moet Dinsdagochtend voor mijn werk in Nieuwegein zijn,als ik je daarmee kan helpen moet je me maar even bellen(0646-131550)

veel succes,en laat even weten hoe het afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nam Evert morgen weer contact op? Komt best goed en hij zakt niet zomaar weg, maar ik begrijp je ongerustheid. Om nu in het donker die kant op te gaan....met een paar Jeeps wel leuk....je moet geholpen worden morgenvroeg, das wel duidelijk. Evert heeft ook een lier of niet?

Beste Dark Green, helaas kan Evert morgen niet....dus het probleem is ik heb 2 wagens met lieren nodig...ga nu snel slapen...en vroeg op.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens veel succes morgen en hopelijk lukt het zonder schade e.d

Toch mooi om te zien dat er meerdere willen komen helpen.

Succes

Dank je, het is nu de volgende ochtend inmiddels, ik had afgesproken om Chris te bellen, dat doe ik zo dan ook.

Echter heb nog niet 2 auto's met lier helaas, de politie stond al wel voor mijn deur.

Nu maar hopen dat er mensen zijn die een gaatje vrij hebben.....

Was ook al naar de plaatselijke boeren geweest, een tractor zou ideaal zijn, en dan met een zéér korte kabel trekken.

Maar helaas die waren ook niet thuis.

Ga weer snel belletjes doen....

FF voor het gemak.....MIJN NUMMER 06-30919639

bewerkt door RonJeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en nee.

Ben er dus even heen gereden, maar is erg nat en klei grond.

Smal pad met aan beide kanten een greppel met water.

Zijn een uur bezig geweest, maar de auto blijft glijden richting greppel.

Zelf moest ik zover mogelijk staan ivm de gladheid, had zelf ook geen grip.

Werd erg donker en hebben de auto maar laten staan.:(

Advies is om met 2 jeeps met lier te gaan, auto staan nu best schuin en als je nu gaat trekken gaat die glijden.

Weet niet of er iemand morgen kan, hij komt er zelf echt niet uit.

Beste Evert, heb natuurlijk flink lopen denken, een takelwagen kan niets betekenen, denk zelf dat een tractor het beste zou zijn.

Zou graag nog jouw advies willen weten......kon op www.modderpoel niets plaatsen, moest me aanmelden maar heb nog geen toegang.

Heb nu inmiddels 1 auto met lier....

bewerkt door RonJeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das balen zeg , denk ook dat je een trekker nodig hebt .

Gelukkig ziet het er naar uit dat het niet gaat regenen voorlopig , hoop maar dat het zo is , jammer dat er geen kraanwagen bij kan ,

Al De ANWB om hulp of raad gevraagd , misschien hebben ze wel een oplossing ,maar is meestal ook een kraan/takelwagen denk ik?

Succes :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das balen zeg , denk ook dat je een trekker nodig hebt .

Gelukkig ziet het er naar uit dat het niet gaat regenen voorlopig , hoop maar dat het zo is , jammer dat er geen kraanwagen bij kan ,

Al De ANWB om hulp of raad gevraagd , misschien hebben ze wel een oplossing ,maar is meestal ook een kraan/takelwagen denk ik?

Succes :(

Hoi John, met 2 auto's met lier zou het kunnen, een takel die gaat trekken gaat niet, dan schuift ie het water in...

Even voor alle fijne Jeepers....heb nu een auto geregeld om weer langs de plaatselijke boeren te gaan...

M.a.w. heb nog 1 auto met lier nodig, en ben zo dus niet op internet.

Als er nog iemand is die kan helpen....bel me dan s.v.p. mobiel!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi John, met 2 auto's met lier zou het kunnen, een takel die gaat trekken gaat niet, dan schuift ie het water in...

Even voor alle fijne Jeepers....heb nu een auto geregeld om weer langs de plaatselijke boeren te gaan...

M.a.w. heb nog 1 auto met lier nodig, en ben zo dus niet op internet.

Als er nog iemand is die kan helpen....bel me dan s.v.p. mobiel!!!!!!!

Okay, lijkt me ook de beste oplossing , hoop dat hetl ukt zonder al teveel bergingschade

succes Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...