Spring naar bijdragen

hella 500 comet


Recommended Posts

Let op, de glazen van de Ebay lampen zijn anders als die van Marktplaats. Het zijn dus niet dezelfde Commet 500's. Dat kan ook, want Hella levert de lampen in verschillende uitvoeringen.

Volgens mij zijn die van MP breedstralers, ofwel mistlampen. Deze hebben een heel ander lichtbeeld als een verstraler. Die van Ebay zijn volgens mij wel verstralers, hoewel de aanbieder ze "nebelscheinwerfer" noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let op, de glazen van de Ebay lampen zijn anders als die van Marktplaats. Het zijn dus niet dezelfde Commet 500's. Dat kan ook, want Hella levert de lampen in verschillende uitvoeringen.

Volgens mij zijn die van MP breedstralers, ofwel mistlampen. Deze hebben een heel ander lichtbeeld als een verstraler. Die van Ebay zijn volgens mij wel verstralers, hoewel de aanbieder ze "nebelscheinwerfer" noemt.

AB, dit idee had ik dus ook al.

Die van Ebay zijn volgens mij de verstralers, want als je naar de glazen kijkt van de verstralers zijn die meer helder en hebben geen strepen in het glas zoals die op marktplaats.

als ik op jeepforum.com kijk bij de ZJ's hebben die allemaal de verstralers van Ebay erop staan met die heldere glazen.

Groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...