Spring naar bijdragen

T4 versnellingsbak CJ7 ?


lonewolfmopar
 Share

Recommended Posts

De versnellingsbak van mijn 83' er CJ7 begint aardig te zingen en in de 3 eerste versnellingen dus behoorlijk lawaai te maken, aangezien dit geen goede bak is zoek ik een betaalbaar alternatief,zit nooit in terrein en trek geen zware lasten,rijden gelijk een oude man maar zou graag een 5gangs-bak hebben want zuipen doet ie wel.Vind de verhoudingen van die 4bak ook maar niks want met die snelheidsbeperkingen moet je om 50/hr te rijden in zijn 3e blijven anders trek je em dood.Nu heb ik gehoord dat een T5 ook al niet sterk is dus maar die past er wel origineel onder....wat dan wel en heeft iemand nog iets liggen ?

Thx, Stef:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijk baar niet....... geef eens duidelijk aan wat je zoekt. Wil je advies of een andere bak?

Beide eigenlijk, ik heb me laten vertellen dat die T4 bakken niet veel bijzonders zijn en ik misschien beter voor een andere bak zou opteren, ik wou graag weten of het de moeite loont om een 5bak te plaatsen en dat hangt dan weer af van de beschikbaarheid van deze bakken.. Maar dat zou in mijn eerste verzoek al duidelijk geweest moeten zijn? Als iemand een goede raad heeft hoor ik die graag?Wat kost nou bijv. een goede revisie van mijn oude bak...aan welke prijs vindt men een degelijke 5 bak....van die dingen...:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon oude t4 reviseren, de rest is allemaal een stuk meer werk en de t5 is nou ook geen bere sterke bak. de prijs van zo revisie hangt af van wat er allemaal stuk/versleten is. overigens is een compleet 'standaard' revisie setje niet al te duur. wanneer je toch naar een andere bak wenst te gaan zou ik voor een t176(4 bak)/ax15 (5 bak) gaan. aangezien achter jou t4 een dana 300 tussenbak zit, zal je wel een adaptor moeten plaatsen wanneer je een andere bak gaat monteren

hopelijk heb je hier wat aan.

Gr Rick

bewerkt door Rick van Unen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...