Spring naar bijdragen

Some Calico fun


aw12345
 Share

Recommended Posts

Gisteren met een paar kameraden de dag in Calico door gebracht. Een hoop 4wiel plezier en bracht zelfs een uur onder de grond door met mijn schaft verkenning.

De omgeving daar staat bekent voor de kleur rijke rotsen en de menselijke mollen. Meer mijn schachten dan de meeste andere areas in So Cali.

Hier is een link naar het verhaal

http://www.myjeeprocks.com/forums/showthread.php?t=16757

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Maak ons maar lekker hier in dit kikkerlandje ik heb laatst een paar foto's bekeken van daar op het forum in de US of A maar alleen daarvoor zou ik emigreren wat een omgeving hier in zeeland hebben we een paar duinen en klei maar dat is ook leuk groetjes daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel over het algemeen valt de schade wel mee plaat schade krassen op het armor en zo nu en dan een gebroken steekas als je geen chromolies hebt.

Mijn transfercase heeft wel de geest gegeven De laatste 2 maanden zijn wat ruig op het arme beestje geweest hier een mooi clipje van de Doran loop.

Een van de trails die we afgelopen zondag gedaan hebben

http://www.blip.tv/file/1735340

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb over het algemeen meer schade hier in NL met al die bagger

Meen je dat nou echt? Kan ik me niet veel bij voorstellen. Maar heeft dat dan te maken dat je alles zo goed schoon moet maken, daar waar zand en bagger is binnen gekomen, om "vreters" in je draaiende gedeeltes te voorkomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je moet wel goed realiseren dat je over die rotsen en minimale snelheid rijdt en er vaak mensen om je heen staan om te kijken hoe de stenen onder de auto gaan.

en als je een modderbak heb, vaak gaat dat toch met het nodige geweld en snelheid.

maja je moet wel ff eerlijke vergelijkingen maken... want als je zoiets heb als King of The Hammers... dan is het alles behalve rustig.

die mensen weten wel wat ze doen maar met super snelheid.

het rijden op stenen is gewoon 10x meer technischer rijden dan wat hier in NL doen. Beste vergelijking is nog met Holzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...