Spring naar bijdragen

Drenthe Weekend Echten 26 t/m 28 Maart 2010


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

was het leuk ?............. helemaal goed

veel Jeep Club leden ? .............. nee

welke wel ?.....................Big Bear en familie ( Hendrik) Carlo Reichwein met familie

Uit NoordHolland 4 Hanzen en een Norbert

Hans The Kick Helmers. Boris, Dick en een hoop OJOC ers Jos Reuling en uiteraard Aitze met familie en Nico

Grote opkomst ?................ ja volle bak 98 Jeeps

Het eten ook helemaal goed.

Jeep spullen uit de winkel van Jeepstuf ( Mudbrothers. Gertjan en Nick)

Uit ZuidHolland de Europoort Zandhazen ? westside ? nee nix gezien

Naast mij kwamen Arjan en Herman de Koning staan met de Jeep "Desperado" die de halve wereld al heeft gezien.

Brabant ja zeker wel

In het kort een restaurant /steakhouse waar je goed kunt eten.

Stukje verder een stel jongelui (Dennis en Danica Boerland)met een prachtige boerderij die de schuur hebben omgebouwd tot restaurant / bar/ disco met Brune bonen tot gebakken eieren en spek en speenvarken aan het spit. Met zaterdagavond een live band en de rest disco.

De tour zaterdag gereden met onderweg speelterreinen

de start vanaf de boerderij begon door de koeiestront

De maisakkers waren volgens mij rijstvelden.

De JK van Henk,Hans ect "rubicons" kwamen er nauwlijks door.

Er was een eenzame suzuki rijder die me deed denken aan Patrick, die als een idioot door een maisveld scheurde en door de modder om te laten zien hoe goed ie was, Was natuurlijk geweldig leuk dat toen ie vast stond er 100 jeeps weg reden en hem lieten staan met een schep.:whistle:dsc001309592073.jpg

Ben de fotos aan het up loaden en zal dalijk de link hier plaatsen.

De fotos zeggen genoeg en sorry voor degenen wiens naam ik vergat.

hier de plaatjes http://www.flickr.com/photos/dezperado/sets/72157623595490727/show/

the greatest moments are the ones you share;)

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben zaterdag de tour gereden, mooi uitgezette tour trouwens.

Dit maal ook geen vervelende boeren met tractoren op de weg maar hier was iedereen erg enthousiast.

Weinig JCN gezien ook, maar genoeg Jeeps in ieder geval, we hebben ons goed vermaakt.

Omdat ik het roadbook heb gelezen weinig foto's geschoten.

Hier klikken voor de foto's.

:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ook weer thuis, was een mooi evenement, voor de genen die niet zijn geweest jullie hebben wat gemist:P.

De zaterdag tour was droog en stoffig:wacko:, de avond in de schuur nat en vochtig, een black bear die niet meer te houden was:unsure:, en me zelf die naar mate de avond vorderde steeds helderder werd, die was geen goed teken voor de zondag tour, het sturen ging eerst wat onwennig:no:, maar met Boris in zicht knapte het weer helemaal op.

Ik heb me goed vermaakt en de volgend keer zeker weer:bye1:.

Organisatie bedankt:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kwamen Zaterdag wel een boze particuliere bio grasverbouwer of zoiets tegen die helemaal stond te trillen dat we over zijn land kwamen gereden.

Was net na een paar zigzag stukken dwars door de rijstvelden:D

Rustig met de man gesproken en verontschuldigingen aangeboden.

dsc000819298239.jpg

Een zwarte JK Rubicon had nogal moeite om daar doorheen te komen.

en zondag liep de tour langs of door een gebied wat in gebruik was door motorcrossers. Maar dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt.

We reden zondag de korte tour om een beetje op tijd te kunnen inpakken en de terug reis te beginnen.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Perfect gehad ! , volgens mij was het mooie stukje wat je bedoelt langs het kanaal op zondag. (of er moeten 2 routes zijn uitgedeeld).

Ik kwam er (gelukkig) zonder lieren doorheen.

Dat kon ik van de andere achter mij niet zeggen.....

De stier (nederlands kampioen) heeft aan mij de grootste indruk achtergelaten die de man liet zien. (tjonge...tjonge... wat een knoepert)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was een eenzame suzuki rijder die me deed denken aan Patrick, die als een idioot door een maisveld scheurde en door de modder om te laten zien hoe goed ie was, Was natuurlijk geweldig leuk dat toen ie vast stond er 100 jeeps weg reden en hem lieten staan met een schep.:Pdsc001309592073.jpg

hier de plaatjes http://www.flickr.com/photos/dezperado/sets/72157623595490727/show/

the greatest moments are the ones you share;)

als ik zo die foto bekijk is dit geen soes maar een daihatsjoe ferozooi. en landerijen die vernijd ik. weleens gedacht aan de groene code. deze hufter waarschijnlijk niet. die het weer voor andere verpest :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Perfect gehad ! , volgens mij was het mooie stukje wat je bedoelt langs het kanaal op zondag. (of er moeten 2 routes zijn uitgedeeld).

Ik kwam er (gelukkig) zonder lieren doorheen.

Dat kon ik van de andere achter mij niet zeggen.....

Maar de xj club heeft het toch gered:whistle:

De stier (nederlands kampioen) heeft aan mij de grootste indruk achtergelaten die de man liet zien. (tjonge...tjonge... wat een knoepert)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...