Spring naar bijdragen

Terrein bij Dow (zeeuws-vlaanderen)


Bleek
 Share

Recommended Posts

Ja we hadden hier in de buurt ook een heel mooi terrein tussen het crossterrein en scheldepoort maar daar moesten ze zonodig een ford pakeerplaats (cobalfret) maken nu is het wachten tot zeeland 4x4 een keer in de maand opengaat maar in Axel zit toch ook een terreintje

mvg,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt hier zit ook een terrein en dat is van de Gaf (green army foundation).

Is een mooi terrein hoor en hier zitten kosten aan verbonden 15 euro per keer en is elke zondag geopend vanaf 13.00 uur dacht ik.

http://www.jeepclub.nl/NonPublic/FotoPagina/2009/jeepcampaxel09_j.html

JCN gaat hier ook naar toe hier boven een link naar wat foto's van daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt hier zit ook een terrein en dat is van de Gaf (green army foundation).

Is een mooi terrein hoor en hier zitten kosten aan verbonden 15 euro per keer en is elke zondag geopend vanaf 13.00 uur dacht ik.

http://www.jeepclub.nl/NonPublic/FotoPagina/2009/jeepcampaxel09_j.html

JCN gaat hier ook naar toe hier boven een link naar wat foto's van daar.

JCN doet een weekeindje Axel 11 t/m 13 juni -klik-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JCN doet een weekeindje Axel 11 t/m 13 juni -klik-

Jep heb het gezien.:D

Hey Rick

Bij mij gaat het er deze week niet meer van komen denk ik wabt heb het nog druk en zoals gezegd zit ik in de middag deze week en dit weekend zit ik bij Ed als het goed is

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik ben paul en woon in Vlissingen. Ik heb net een jeep gekocht en moet het off-roaden nog leren. Ik heb geen lier en durf dus niet zomaar alleen te gaan off-roaden. Zo'n terrein als bij Dow lijkt me voor mij ook wel te doen. Als iemand een keer met me wil gaan off-roaden hoor ik het graag. Axel lijkt me nog iets te hoog gegrepen. Wel mooie foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik ben paul en woon in Vlissingen. Ik heb net een jeep gekocht en moet het off-roaden nog leren. Ik heb geen lier en durf dus niet zomaar alleen te gaan off-roaden. Zo'n terrein als bij Dow lijkt me voor mij ook wel te doen. Als iemand een keer met me wil gaan off-roaden hoor ik het graag. Axel lijkt me nog iets te hoog gegrepen. Wel mooie foto's.

Hoi Paul

Ik moet ook nog heel veel leren hoor dus daarin zijn we gelijk.

Bij dow is het een niet te moeilijk terrein paar leuke heuveltjes e.d als je wil afspreken hoor ik het wel van je.

Het terrein in Axel ben ik ook al een paar keer geweest en is goed te doen als je aan de buitenkant van het terrein blijft ik rij ook gewoon op wegbanden en redelijk doorgezakte veertjes (nog wel) maar als je daar eens wil kijken laat je het maar horen dsan spreken we wat af.

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=18299&highlight=jeep+startersdag

Dit is misschien ook wel wat voor je ik ga daar ook naar toe om iets wijzer te worden (als dat nog kan hahah).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het slecht uitleggen daar ik er zelf nog maar 1 keer geweest ben wat we wel kunnen doen is ergens afspreken in terneuzen en dan samen rijden naar daar? het is in iedergeval tussen de katnatie en dow

Adh had ook wel zin om zondag ff te komen misschien dat hij wel samen met jou wil komen die komt vanaf borsele en moet dus ook door de konijnepijp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...