Spring naar bijdragen

Jeep Wrangler Unlimited


Kameel
 Share

Recommended Posts

Nieuw geval van de Detroit auto-show...de verlengde wrangler, ook wel Wrangler Unlimited genoemd.

Doet me best sterk denken aan de Scrambler.

DSCN8742.jpg

Een centimeter of 40 langer... ook langere wielbasis. D44 achter standaard en schijfjes rondom.

Zal best wat comfortabeler rijden en fijner met vakanties etc. wat betreft de ruimte.

Eigenlijk zie ik het best wel zitten....nog ff sparen. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het niet....extra wielbasis is leuk, maar maakt ook teveel plaats vrij voor boodschappentassen. straks gaan ze de wrangler nog met diezel uitbrengen....gaat iedere eikel ipv met een patrol met een jeep rondrijden... huh.gif

dit vind ik daarentegen wel een mooie verwikkeling:

DSCN8149.jpg

DSCN8153.jpg

DSCN8194.jpg

DSCN8198.jpg

DSCN8231.jpg

marketing stunt? ja gaat H2 klanten kosten? ja beefy gebouwd? ja wil ik een? mee een ander interieur graag tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Mugzy, een oudje is veel leuker valt er tenminste nog wat te sleutelen.... laugh.gif

En inderdaad een te grote kofferruimte met plaats voor genoeg boodschappen houd inderdaad in dat ik de sleutels in moet leveren wink.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Yep....nu nog een mooi forum. wink.gif

Ik weet dat ze daar de TJ op 'maat' maakten tot voor kort.

Vanaf nu gaan ze ze dus vanaf fabriek afnemen (de unlimited dus) en hun verdere modjes daarop bouwen..

Tis maar voor het plaatje, dat de unlimited er zo uit kàn zien.

Overigens een publiek geheim dat de fabriek het 'idee' juist van AEV kreeg. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...