Spring naar bijdragen

Dubbele uitlaat onder een TJ


Black Moose
 Share

Recommended Posts

Ik laat over 2 weken een nieuwe uitlaat monteren onder mijn TJ.

Dit zal gebeuren bij EPS.

Wordt me ook de vraag gesteld of ik een dubbele pijp wil hebben.

Is daar plaats voor?

Het liefst heb ik de pijp door de bumper, maar ook dit weet ik niet of het kan.

Ik wil in ieder geval geen side pijp.

wie heeft ervaring met deze mogelijkheden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je daar beste Nico over kan aanspreken in Wommels.

zijn wedstrijd jeeps hadden altijd uitlaat door de Body... nu weet ik niet of door de bumper zo handig is.

Verder hebben MadMudder en BlackBear de uitlaat via de body lopen.

Zijn wel allemaal YJ/CJ's met de nodige V8 ingredienten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat bij beide ze onder de body lopen icm met de 3"bodylift.:bye1:

Zit ie dan precies tussen de body en de bumper?

Ik heb zelf een 2" bodylift. Vandaar zit ik te denken om hem door de bumper te laten gaan.

aw12345, zie het nut zelf ook niet, maar het bedrijf vroeg er na.

( zat ook een extra prijskaartje aan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er zelf alleen een demper tussen zitten van hun en het geeft een perfect geluid... zelf gewoon alles op zelfde plek zitten en zit ook niet in de weg ofzo?

zou het zelf gewoon bij een enkele laten...

als je echt dubbele wilt door de bumper zou het altijd kunnen maar moet je aan EPS vragen hoeveel bochten ze maken en of er flinke delen uitsteken...

met die 2 inch bodylift kun je wel de uitlaat tussen de body en het chassis laten lopen voor een deel... als de uitlaat maar kleiner is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er zelf alleen een demper tussen zitten van hun en het geeft een perfect geluid... zelf gewoon alles op zelfde plek zitten en zit ook niet in de weg ofzo?

zou het zelf gewoon bij een enkele laten...

als je echt dubbele wilt door de bumper zou het altijd kunnen maar moet je aan EPS vragen hoeveel bochten ze maken en of er flinke delen uitsteken...

met die 2 inch bodylift kun je wel de uitlaat tussen de body en het chassis laten lopen voor een deel... als de uitlaat maar kleiner is.

Dat kan dus niet want de slangen van de tank zitten de weg:D

Persoonlijk zou ik nooit 2 uitlaten doen, het klink nergens naar, en ook wat aw schrijft een slechte flow, dus koppel verlies.

Dus 1 mooie goed klinkende uitlaat, EPS kan je prima info geven over hoe en wat, heb zelf mijn dempers en zo er ook weg, met advies van hun, mijn eigen uitlaten gemaakt, en voldoet helemaal aan de verwachting, was wel een v8 maar kan ook voor een 6 lijn:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan dus niet want de slangen van de tank zitten de weg:D

Persoonlijk zou ik nooit 2 uitlaten doen, het klink nergens naar, en ook wat aw schrijft een slechte flow, dus koppel verlies.

Dus 1 mooie goed klinkende uitlaat, EPS kan je prima info geven over hoe en wat, heb zelf mijn dempers en zo er ook weg, met advies van hun, mijn eigen uitlaten gemaakt, en voldoet helemaal aan de verwachting, was wel een v8 maar kan ook voor een 6 lijn:bye1:

Die slangen zitten maar aan één kant.

Zal inderdaad wel één pijp worden, alleen wil hem niet lager dan mijn bumper.

IVM acht uit rijden in terrein. Dan zitten ze vaak in de weg, en krijgen ze een knauw.

Zal met het evenement in Horst hoorbaar zijn.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...