Spring naar bijdragen

1974 FSJ Cherokee Razor Grille gezocht


David®
 Share

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Heeft er nog iemand een redelijke razor grille liggen die die aan mij wil verkopen. Ik ben al een tijd aan het zoeken en ik geloof niet dat het vanuit de US wat gaat worden, want de verzendkosten zijn toch wel erg hoog ($400).

Iemand heeft in het verleden van mijn auto gemeend dat het mooi zou zijn om een aantal verticale staafjes aan beide zijden eruit te zagen en dan lelijk passende scheef gemonteerde niet aangesloten extra koplampen te monteren.

Niet mooi dus.:wacko: Ik zou heel graag de originele grille op de kop tikken. De headlight bezels hoef ik er niet noodzakelijk bij te hebben want die heb ik al eerder op de kop getikt.

Ik zou graag foto's erbij plaatsen maar moet je die foto's dan eerst ergens online plaatsen??? Ik kan volgens mij niet gewoon een bestand invoegen...

alvast bedankt voor de eventuele hulp!

Groet David®

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ligt het aan mij, maar ik zie geen paperclipje, wel meerdere knopjes om een link in te voegen maar als ik daar het adres op mijn schijf invul gebeurt het volgende:C:Documents and SettingsGoliathMijn documentenMijn afbeeldingenCanon CameraJeep Cherokeesnc00110_800x600.jpg

En daar heb je dus ook niet veel aan :wacko:

Ik ben doorgaans toch wel handig met computers maar nu voel ik me wel een kluns...

C:%5CDocuments%20and%20Settings%5CGoliath%5CMijn%20documenten%5CMijn%20afbeeldingen%5CCanon%20Camera%5CJeep%20Cherokee%5Csnc00110_800x600.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kom ik met meer opties in hetzelfde venster als bij een volledige reactie en het enige wat ik zie van alle opties dat enigzins op een paperclipje lijkt is "add link" een soort wereldbolletje (dat internet symboliseert) met daarin de schakel van een ketting.

Is het soms een algemene instelling in je account voordat die functie vrijkomt? Ik heb me pas gisteravond aangemeld. Verder is er daarnaast een knopje afbeelding invoegen, maar ook die verwacht een netadres...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag foto's erbij plaatsen maar moet je die foto's dan eerst ergens online plaatsen??? Ik kan volgens mij niet gewoon een bestand invoegen...quote]

Nee hoor dat hoeft niet je kan ze er zo bij zetten.

Kan je doen met het paperclipje;)

Suc6

Ik zit nou op mijn werklaptop en daar zie ik idd wel het paperclipje, ik denk dat het dan toch komt door de versie Internet Explorer ofzo... Bijgevoegd een voorbeeld van hoe die van mij zou moeten worden...

post-5571-12873029334017_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in deurne is iemand die is een cherokee aan het demonteren misschien dat die de

grill wil verkopen zie link

http://link.marktplaats.nl/317069148

mvg kees

Hoi ben daar geweest, maar de grill was al weg, heb wel het hele interieur kunnen scoren met twee stevige voorstoelen die allebei naar voor kunnen klappen.

Ik zoek dus nog steeds heel erg naar de Razor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...