Spring naar bijdragen

Bullbar


dwig
 Share

Recommended Posts

Jawel ,

ik verkoop nog iets , nml . de bullbar die op de Wrangler stond toen ik hem kocht ,

ze is in goede staat , vertoond alleen wat schaafwondjes waar de nummerplaat werd vastgemaakt .

Ik denk dat ze in inox is , en dat het gaat om het type "california".

Ik heb even naar de nieuwprijs geinformeerd en viel daarvan spreekwoordelijk achterover , vandaar dat ik nu een richtprijs van € 400,00 durf voorop stellen .

Voor een foto , ga naar www.2dehands.be , auto , Jeep .

Groetjes

dwig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dwig@Mar 1 2005, 11:20

Jawel ,

ik verkoop nog iets , nml . de bullbar die op de Wrangler stond toen ik hem kocht ,

ze is in goede staat , vertoond alleen wat schaafwondjes waar de nummerplaat werd vastgemaakt .

Ik denk dat ze in inox is , en dat het gaat om het type "california".

Ik heb  even naar de nieuwprijs geinformeerd en viel daarvan spreekwoordelijk achterover , vandaar dat ik nu een richtprijs van € 400,00 durf voorop stellen .

Voor een foto , ga naar www.2dehands.be , auto , Jeep .

Groetjes

dwig

<div align="right">

zonder schaafwonden nieuw te koop op 4wd.com voor usd 318,95

je durft inderdaad maar we zijn wel blond maar niet dom

cln12.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Mar 2 2005, 00:40

zonder  schaafwonden nieuw te koop op 4wd.com voor usd 318,95

je durft inderdaad    maar we zijn wel blond maar niet dom

cln12.gif

<div align="right">

How , mijn informatie komt van Dirk's 4x4 shop , en men verteld me daar dat die bullbar € 735,00 kost !!

Sorry mannen en vrouwen , ik wil jullie niet uithalen , misschien wil dirkje even met mijn voetjes rammelen , maar daar ga ik niet van uit , waar ik wel vanuit ga is dat het internet veel winkeliers de das omdoet .

groetjes

dwig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het internet doet NIEMAND de das om, de shops hebben lang genoeg met hun woekerwinsten gewerkt, nu met het internet kan de consument vergelijken en kopen waar hem het past.

De shops hebben in het verleden altijd een zeer grove winstmarge genomen en dat wordt hen nu niet in dank aangenomen, zij zullen hiervoor de gevolgen moeten dragen. Ofwel niets meer verkopen ofwel eerlijke prijzen.

Een vb, enkele weken geleden laat ik prijs maken voor een Weber carburator voor mijn CJ, prijs in Belgie +/- 650 euro + transportkosten voor levering.

Ik heb hem via quadratec besteld in de VS en thuis geleverd op een veel kortere termijn tot voor mijn deur, alles in, ook BTW en transport en invoerrechten voor € 450.00.... dit is voor de shops vragen om moeilijkheden. Want dan ga ik ervan uit dat de aankoopprijs die een shop kan bedwingen toch merkelijker lager moet liggen dan de aankoopprijs die ik te zien krijg op het internet.

Iedereen mag van mij zijn vlees op zijn boterham verdienen, maar wel wanneer er voor gewerkt wordt en niet zonder moeite of werk..... ik moet dit tenslotte ook doen.

De shops die altijd eerlijke prijzen hebben gegeven zullen WEL het vertrouwen behouden van de consumenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het internet doet NIEMAND de das om, de shops hebben lang genoeg met hun woekerwinsten gewerkt, nu met het internet kan de consument vergelijken en kopen waar hem het past.

Ja , misschien wel , maar ik denk dat de winkelier niet de woekerwinsten maakt , maar dikwijls de invoerders of leveranciers . En nog even dit , de prijs die ik vermeld is voor een rvs (inox , roestvrij) bullbar , de chromébar is inderdaad veel goedkoper.

Enfin , neemt niet weg dat ik even dacht een chique bullbar te hebben die ik voor een mooie prijs , zowel voor mij als voor de eventuele koper, kon verkopen .

Dit gaat nu dus blijkbaar niet

Ik zou zeggen bieden dan maar !

Vriendelike groeten

dwig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ASP-Eberle

1540.jpg

Frontbügel "Californio", Edelstahl Ø 65mm, TJ, 97 - 03...............495.00 €

Frontbügel "Californio", Edelstahl Ø 75mm, TJ, 97 - 03...............660.00 €

De diameter van de gebruikte buis maakt dus nogal een verschil in aankoopprijs.....

Verder is het natuurlijk niet de bedoeling om in dit topic een discussie aan te gaan over de hoogte van de vraagprijs! Doe dat even middels een mailtje, da's bovendien wel zo netjes! wink.gif Onderhandelingen en biedingen die tot de uiteindelijke verkoopprijs moeten leiden, ook graag middels e-mail of telefoon.... cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Mar 4 2005, 09:46

Kijk dit is de bedoeling van dit forum ook

Om elkaar geld te besparen  En kom he gaan we zeuren dat we de handel kapot maken.

Is vraag en aanbod  Niet boos worden als we niet dom blijken.

<div align="right">

dezperado jongen ,

ik heb niet graag dat je denkt dat ik jullie voor dom aanzie , vraag en aanbod , inderdaad , ik denk dat het mijn volle recht is een eerlijke prijs voor de dingen te krijgen , uitgaande van de nieuwprijs (gebaseerd op informatie die ik voor waarheid nam en neem) en gezien de staat van de "marchendise" ( oa. inox en niet verchroomd) leek 400 euro me eerlijk , pech voor mij dat die dingen ook goedkoper te koop zijn , daar ben ik niet kwaad om , ik word wel een beetje boos als er mensen zijn die denken dat ik jullie wil uithalen , want dat wil ik dus niet .

nog steeds vriendelijke groeten

dwig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey dwig trek het je niet al te persoonlijk aan hoor, de meeste wilden je gewoon even wijzen dat ze effectief goedkoper zijn, verder niets hoor.

Trouwens als ik iets verkoop wil ik er ook een eerlijke prijs voor hoor,

dus als jij die 400 euro eerlijk vindt voor de bar, dan is dat geen probleem hoor.

Diegene die dit teveel vinden moeten ze dan maar elders bestellen,

niemand verplicht hen dit bedrag ervoor te betalen hé.

Trouwens je kan beter iets teveel vragen wanneer je iets verkoop en er daarna

wat afdoen dan ineens te weinig en hiermee verveeld zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Mar 4 2005, 13:02

Hey dwig trek het je niet al te persoonlijk aan hoor, de meeste wilden je gewoon even wijzen dat ze effectief goedkoper zijn, verder niets hoor.

Trouwens als ik iets verkoop wil ik er ook een eerlijke prijs voor hoor,

dus als jij die 400 euro eerlijk vindt voor de bar, dan is dat geen probleem hoor.

Diegene die dit teveel vinden moeten ze dan maar elders bestellen,

niemand verplicht hen dit bedrag ervoor te betalen hé.

Trouwens je kan beter iets teveel vragen wanneer je iets verkoop en er daarna

wat afdoen dan ineens te weinig en hiermee verveeld zitten.

<div align="right">

Bedankt , helemaal akkoord !

groetjes

dwig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...