Spring naar bijdragen

cherry bomb


Recommended Posts

  • 2 months later...
Heb er een onder mijn V8 zitten maar vind het niet overdreven luid :whistle: gewoon eronder gooien bevalt het niet gooi je na 2 jaar weer wat anders eronder:P

Hallo,

ik heb een vraagje waar heb je 'm geplaatst is het veel werk om het zelf te doen heb je er eventueel een fotootje van ik was van plan om er ook een onder te leggen

mvg, Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

ik heb een vraagje waar heb je 'm geplaatst is het veel werk om het zelf te doen heb je er eventueel een fotootje van ik was van plan om er ook een onder te leggen

mvg, Ad

Veel werk is het niet, ik heb hem wel met klemmen vastgezet en niet gelast, je moet dan wel even de beide kanten van de demper inslijpen:whistle:

Daarna schuif je hem er zo tussen en zet je hem vast. foto heb ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel werk is het niet, ik heb hem wel met klemmen vastgezet en niet gelast, je moet dan wel even de beide kanten van de demper inslijpen:whistle:

Daarna schuif je hem er zo tussen en zet je hem vast. foto heb ik niet.

Ik wil ook een foto zien:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, heb je dan je pot de laatste na de kat er tussen uit geslepen dat laatste is bij mij een geheel en zit niet in lijn achterelkaar,vandaar ik om een foto vraag ik wou dit weten

mvg,Ad

De laatste demper is er tussen uit, maar die zat bij mij al met klemmen vast, anders moet je hem er tussen uit slijpen :D

Bij mij zit het ook niet in lijn maar passen doet het wel, ga wel proberen een foto ervan te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt er op neer dat het eigenlijk een holle pijp is. De bolling die je ziet als demper zijn lose ruimtes. Als je de binnenkant bekijkt zie je een pijp met allemaal gaatjes erin. Tussen dat pijpje en de uiteindelijk buitenste mantel is een holle ruimte.

Een cherrybomb is gewoon een relatief goedkoop alternatief voor meer (=harder) geluid. Met name bij een V8 komt deze, als je er van houdt, erg leuk tot zijn recht. Ik lijk wel van BCC: ...ik heb hem zelf ook... Eigenlijk 2, eentje onder de V8 Grand en eentje onder de L6 Wrangler.

Je mag altijd ff laten weten als je eens wil horen hoe het klinkt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cherrybomb is gewoon een relatief goedkoop alternatief voor meer (=harder) geluid. Met name bij een V8 komt deze, als je er van houdt, erg leuk tot zijn recht. Ik lijk wel van BCC: ...ik heb hem zelf ook... Eigenlijk 2, eentje onder de V8 Grand en eentje onder de L6 Wrangler.

Je mag altijd ff laten weten als je eens wil horen hoe het klinkt....

:D Onder een 4 cylinder maakt hij ook veel herrie; vooral als je de voorste verbinding los hebt :no:

Serieus; onder een L6 klinkt hij mooi, onder een L4 zou ik het niet doen; bij mij komt er indien ik hem moet vervangen een originele uitlaat.

Onder mijn V8 wellicht een Borla (als deze demper aan vervanging toe is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en als die vast zit ?

en moet ik dan op beide uitlaten er 1 zetten

Onder een 4 cyl vind ik hem te schel klinken. Zelfs uit een 4 cyl moet bij een 2,5L moter toch een wat vol geluid klinken en met mijn cherry bomb heb ik dat niet. :no: Daarom ga ik als ik hem moet vervangen een std demper plaatsen.

Nu hij lekt bij de voorste verbinding is het alleen een nog scheller geluid geworden.

Onder die wagen van Ramon2 (een L6) klinkt hij wel mooi. Mooie donkere roffel.

Dit alles is natuurlijk subjectief; er zijn vast mensen die een Cherry Bomb onder een L4 hebben en er oprecht van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...