Spring naar bijdragen

YJ koplampen


Ronin
 Share

Recommended Posts

ik heb zelf ook de "amerikaanse" koplampen.... die zijn idd groter! Ik heb ze wel met e-keur en stadslicht trouwens.

Maar waarschijnlijk heb jij ook koplamphoogte verstelling.... en dan zit er een heel ander frame achter de lampen!

"Amerikaans":

RIMG0020.JPG

"Europees":

gallery_1_2_1082896500.jpg

Zoek de verschillen!

Wat heb je precies voor lampen besteld? ( plaatje??) Mijne worden slecht nl....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn inderdaad 2 maten vierkante lampen

de plastic chrome bezels zijn bij de 1 eur 12,50 per 2 en bij de ander eur 54 per stuk

De Hellas uit USA zijn niet goed voor hier Ik heb mn geld teruggekregen van 4wd en mocht ze houden Ik heb kleine koplampen

Zelfs hier wordt je gek want daar zijn ook verschillende in Heb de hoeken weg moeten slijpen om passend te maken.

Maar ja als je niet van die ronde larolampen wil dan moet je wat over hebben om met die prachtige vierkante dingen te kunnen pronken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by SS J10@Feb 24 2005, 18:42

conversiekit??..denk het niet(misschien zelf aanpassen)

maar dan nog..er zal waarschijnlijk geen EU norm opzitten..

ik denk dus dat je er niet eens mee mag rijden(APK)..

geef is door welk type je hebt gekocht..

griets

S

<div align="right">

Gekocht op E-bay USA bij Redline Motorsport (87-95 Jeep Wrangler Diamond Cut Euro Headlight) Zal m'n eigen koplampen om moeten bouwen (stadslicht toevoegen) weinig zin om de gril te gaan verzagen dry.gif ...... Gr. Des.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er al eens een paar voor een kameraad geregeld, waren dezelfde lampen als in veel stads en streekbussen gebruikt worden. Misschien heeft 'ie de doosjes met het bestelnummer nog, ik zal er ff een mailtje heendoen. Lampen waren dacht ik van Hella!

Maar staat er op de door jouw gekochte lampen wel een e-keur? (bijv: E2)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Mar 6 2005, 21:47

Ik heb er al eens een paar voor een kameraad geregeld, waren dezelfde lampen als in veel stads en streekbussen gebruikt worden. Misschien heeft 'ie de doosjes met het bestelnummer nog, ik zal er ff een mailtje heendoen. Lampen waren dacht ik van Hella!

Maar staat er op de door jouw gekochte lampen wel een e-keur?  (bijv: E2)

<div align="right">

Min eigen lampen zijn ip nog goed, wil alleen af van die spatbord stads/knipperlichten vandaar dat ik die US lampen heb gekocht (ook vanwege "diamond cut" helder glas) zit volgens mij geen E-keur in....

Niet dat het wat uitmaakt, heb voor de APK andere bumperlampen (auto te breed).

E-bay

Hebben die Hella's ingebouwd stadslicht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Mar 6 2005, 23:15

Dat hebben ze inderdaad!

<div align="right">

Dan heb ik ZEKER intresse, als 't goed is krijg ik deze week m'n witte knipperlichten (grill) kan ik eindelijk die afschuwlijke stads/knipperlichten eraf slopen biggrin.gif !! Dus mocht je nog achter het typenummer kunnen komen...

Vandaag (12 mrt) auto naar de plaatwerker/spuiter om eindelijk die "satteliet' mad.gif verlichting eraf te halen, witte knippers binnen, nu de heads nog.... biggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...