Spring naar bijdragen

Mooie Grand Wagoneer van voor '85


Red Devil
 Share

Recommended Posts

Hallo ben op zoek naar een Wagoneer op LPG, we zijn de Multivlaai zat geworden.

We hebben er al 2 op het oog,

http://link.marktplaats.nl/298003171

http://link.marktplaats.nl/296732901

Maar als je nog een mooie hebt die een andere baas zoekt horen we het graag.

Greetz,

Mario

hoi Mario,

de advertentie's zijn in ieder geval eerlijk beschreven wat de op bouw betreft,zelf zou ik niet voor een omgebouwde gaan (ik hou van orgineel)

let wel goed op dat kan je heel veel leed en kosten schelen

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

als ik jou was nam ik die blauwe apart kleurtje en mooier

die zwarte heeft ook links achter schade en wat de prys betreft maakt het weinig uit dus was voor my de keus niet zo moeilyk

maar welke je ook kiest het is altyd een goede keus

want het zyn geweldige auto,s

sterkte met welke het wordt en hoor het graag

groeten barend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mario,

Ik ben in bezit van een zeer mooie en goede Grand Wagoneer, beige van kleur, origineel uit 1984 dus blijvend belastingvrij, nieuwe impco 105 ltr lpg installatie, compleet gereviseerde automaat incl. koppelomvormer, compleet Dinitrol behandeld dus goed beschermd tegen de Hollandse weersomstandigheden, Edelbrock inlaat en carburateur, RV nokkenas ( meer kracht en minder brandstof verbruik ) interieur nieuw bekleed, zowel het leer als de vloerbedekking, voorkant iets verhoogd, achtervering met niveau regeling dmv luchtdruk ( max 6 bar ), moderne audio ( origineel ook aanwezig ) , taxatie rapport aanwezig ( CED Bergweg ), zwarte velgen met zgan Mickey Thompson's ( originele lm velgen ook aanwezig ), trekhaak met Europese knop, uitlaat met turbo-flow demper ( klinkt alsof er een leeuw door een didgeridoo brult ) kortom, zeer mooi, hard en alles werkt zoals het zou moeten.

Je kan me mailen als je interesse hebt, t.houtkoop@planet.nl

Gr. Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zwarte heeft wat schade en roestpikjes onder aan de dorpels in/onder de tectyl. Ook functioneert de bijrijdersgordel niet en doen twee elektrische ramen het niet. Ook dient de wagen deze maand gekeurd te worden.

De blauwe, daar heb ik een pdf van gekregen. Op de foto's een nette auto, maar onder de kap is er niet zo veel werk van gemaakt. Een voorbeeld, er zijn twee verschillende kleuren koelwaterslangen gebruikt voor de kachel (een oranje en een zwarte). Ik vond het iig erg rommelig.

Ik weet deze dingen omdat ik contact met deze verkopers gehad heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WoW,

Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties, mijn voorkeur gaat ook uit naar de blauwe.:yes:

Als er motorisch alleen slangen het probleem zijn is dat wel te verhelpen.

Maar er word er nog 1 aangeboden eerst maar een mail naar hem schrijven, nogmaals bedankt.

Greetz,

Mario

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hij is gezakt, maar om te zien een hele mooie auto.

De kleur maakt hem ook mooi.

Moet maar gaan kijken en het lijkt me geen verkeerde keus.

De meeste JEEP's staan toch al een tijdje te koop, ik was eerst op zoek naar een CHIEF maar m'n vrouw heeft liever 4 deuren.

Alles wat ik vindt staat toch al 3 tot 4 mnd. te koop.

Greetz.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...