Spring naar bijdragen

PROBLEMEN stuurhuis!


thorstren
 Share

Recommended Posts

Ik heb een vraagje!

Ik bezit een XJ 4.0 van 1989

Nou zou ik m'n stuurhuis(net achter 't stuur) eraf willen krijgen...

Stuur eraf ging goed maar vind nergens iets waar ik die behuizing rond stuuras eraf kan krijgen...

Tweede probleem is dat ik de lichtschakelaar uit het dashboard zou moeten krijgen...

Moet ik daar echt m'n hele dash voor uitbouwen?!

Ik lijk er niet bij te kunnen!

De auto was van een vriend die er op een bepaald moment niet meer mee ging rijden en hem dus onder een zeil in een bos heeft weggezet voor bijna twee jaar!

Resultaat de wagen was zo rot als snot(vergeef me de uitdrukking)

interieur/bodem/ALLE elektriciteit was slecht geworden...

Bodem en interieur zijn reeds helemaal opgelapt maar nou werkt er zo goed als niets van de lichten!

als ik schakelaar aanzet dan gaan pinkers branden, zet ik hem in achteruit dan gaan remlichten branden etc...

Iemand een idee voor die szchakelaar ?! Daar ga ik beginnen aangezien ik ergens moet beginnen!

Mvg, Nils en alvast bedankt! <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuurbehuizng :

De behuizing kun je zo niet af halen.

Om b.v. het richtingaanwijzer mechaniek te vervangen moet je de getande metalen plaat weg halen (met borg-veer).

Lichtschakelaar :

Het snelst en makkelijkst is toch het teller paneeltje er uit te halen (twee parkers bij de aansteker en bij de linker lichtschakelaar vervolgens nog twee bij het tellerpaneel) , daarna hard aan de zwarte plaat trekken en alles komt los.

Daarna het tellerpaneel met 4 parkers , echter dan moet je ook de schakellaar paneeltjes voor verwijderen.

Maar ook moet je het kunstof gedeelte verwijderen waar de asbak in zit.

Je moet nl. je vinger in een gat steken om de lichtschakelaar pin te verontgrendelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...