Spring naar bijdragen

Koffer yj


Woe
 Share

Recommended Posts

of van hout en bekleden met epoxy, gaat perfect. zo kun je zelfs een tank maken.

laden erin voor je gereedschap

12 volt koelboxje voor je drank

Ik vind dat traanplaat en beetje gaan vervelen en het wordt na verloop van tijd dof en is moeilijk te poetsen. Zwart ziet er al beter uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Woe@Feb 23 2005, 17:23

Wat is epoxy??

't Is wel een goed gedacht van zo'n koelbox te plaatsen... Verbruikt dat niet te veel energie?

De constructie zou wel waterdicht moeten zijn...

<div align="right">

epoxy is een 2 componenten hars net zoiets als polyester

je timmert je kist en bestrijkt eerst met voorstrijkmiddel

Kunt hoeken verstevigen met hars en geweven stukjes glasvezel dan de laatste laag en je kist is zuurbestendig waterdicht je kunt er zelfs een watertank van maken.

enkele nadelen na elke behandeling 24 uur wachten tot is uitgehard voor dat je de volgende laag aanbregt. zorg voor voldoende ventilatie want is giftig maar je ruikt niks

Polyester stinkt. Delen die in daglicht komen aflakken met UV bestendige lak anders wordt het geel

loeisterk Ik heb de hele bodem van mijn boot zo gemaakt alle spanten verlijmd met epoxy sterker dan polyester maar ook duurder maar voor zon kistje maakt dat niet zoveel uit. Is 100% waterproof en koelkastje alleen aanzetten als motor loopt

spullen koel erin blijven koel of je neemt paar koelelementen mee uit de vriezer

Koude blikjes werken ook als koelelement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...