Spring naar bijdragen

Bouten en moeren UNF assortiment


Nikonised
 Share

Recommended Posts

Hoi A.J.,

ze zijn in ieder geval niet zo duur als fabory! als ik zo even kijk..

Maar ik had graag een assortie.. als je iedere keer wat losse boutjes en moertjes koopt schiet het ook niet op...

Een zak bouten, moeren, ringen enz. kost bij ES 29 euro. Je zal alleen zelf een bakje eromheen moet kopen. Lijkt mij niet zo duur.

En Fabory, zijn inderdaad oplichters. Vaak meer als 30 % duurder als de wat kleinere leveranciers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gebruik je 1 boutje uit en de rest blijft liggen op zolder. :lol:

Dat valt wel mee. Zelf heb ik nog niet zo'n assortiment. Maar regelmatig ben ik op zoek naar unf unc. Vaak pak ik dan een metrische bout dit ik "omtap" naar unf of unc. Niet de goede manier maar voor niet kritische onderdelen werkt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fred in maasbracht zit een leuke dumpshop www.valkenpower.com daar kun jij flink aan je trekken komen met unc en unf maten. ze zitten op 2 plaatsen in maasbracht. maar jij moet het winkelgedeelte hebben. waar een spitfire op de sokkel staat. daar liggen de bouten en moeren revetten en sluitringen op voorraad. neem een plastice bak mee die je lekker kunt vol graaien. en je zult versteld staan daarna bij de kassa wat je moet afrekenen. ik ben je al diverse keren voor je geweest

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

fred in maasbracht zit een leuke dumpshop www.valkenpower.com daar kun jij flink aan je trekken komen met unc en unf maten. ze zitten op 2 plaatsen in maasbracht. maar jij moet het winkelgedeelte hebben. waar een spitfire op de sokkel staat. daar liggen de bouten en moeren revetten en sluitringen op voorraad. neem een plastice bak mee die je lekker kunt vol graaien. en je zult versteld staan daarna bij de kassa wat je moet afrekenen. ik ben je al diverse keren voor je geweest

Hee Patrick,

ik wist niet dat ze dat ook hadden! Bedankt voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...