Spring naar bijdragen

floor shifter in plaats van stuurschakeling


Recommended Posts

Wat Steven zegt klopt. Ik heb bij 4wd geinformeerd naar de Super 30 Front Axle Kit by Superior Axle & Gear. Deze kost bij hun ruim 700 dollar meer als bij andere bedrijven en toen ik dat aangaf kreeg ik nul op het request.

Ik heb op bovenstaande kit wel een price-match van 4WD gekregen.....

Vreemd........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op bovenstaande kit wel een price-match van 4WD gekregen.....

Vreemd........

Heb de mail nog liggen en met de prijs van 1700 dollar die de concurrentie vroeg konden ze niet meedoen. Heb hem uiteindelijk voor 1560 dollar gekocht. Later kwam ik erachter dat de set zelfs aangeboden werd voor 1365 dollar.

Dus jij hebt hem wel voor 1700 dollar kunnen kopen bij 4wd?

En ach er zijn mensen die positieve ervaringen hebben met diverse bedrijven en er zijn mensen die er iets anders over denken.

Our price guarantee policy applies only to advertised prices in current catalogs, advertisements or internet stores that are authorized distributors of the product(s). The product(s) cannot be clearance, factory refurbished, open box, seconds, Ebay, Ebay stores or display unit(s) and has to be immediately available. The price cannot be an error or be based on membership to a discount club store. Discount coupons cannot be applied to price-matched items. We reserve the right not to match a price when it is not sound business.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...