Spring naar bijdragen

Hoeveel is een wagoneer waard?


ferdi.b
 Share

Recommended Posts

Omdat ik serieus aan het kijken ben voor een wagoneer ben ik benieuwd wat de waarde in nederland voor een wagoneer is.

zoals in andere topics van mij te lezen is, betreft het op dit moment een wagoneer uit '77 (origineel) die redelijk basic maar wel netjes is.

Wat is de verwachting van de waarde van wagoneers in het algemeen?

Als ik zie wat een nette oude wagoneer in USA kost, plus de bijkomende kosten, dan word er hier in nederland wel redelijk op verdiend. Of zie ik dat verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis wat een gek ervoor geeft uiteindelijk. Een verkoper kan het zo hoog of laag maken als hij wil en de koper kan zelf bepalen of hij wel of niet dat bedrag ervoor wil neerleggen.

De prijzen in Nederland liggen mijns inziens redelijk uit ver elkaar bij de verkoop. Dat heeft te maken hebben met de kwaliteit van de aangeboden wagoneers. Ook wordt een prijs bepaald door vraag en aanbod. Aanbod is laag van mooie wagoneers terwijl er toch redelijk wat vraag naar wagoneers is. Vergeet niet dat het een wagen van 1977 is dus roest , verweerde lak , minder interieur , veel kilometers motor en bak zijn allemaal zaken die een prijs bepalen. Voor een hele mooie strakke wagoneer wordt goed geld betaald in Nederland dat is absoluut zo.

Verdiep je goed in de wagoneers die je gaat bekijken en staar je niet blind op een koopje. Goedkoop is vaak duurkoop bij dit soort wagens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik serieus aan het kijken ben voor een wagoneer ben ik benieuwd wat de waarde in nederland voor een wagoneer is.

zoals in andere topics van mij te lezen is, betreft het op dit moment een wagoneer uit '77 (origineel) die redelijk basic maar wel netjes is.

Wat is de verwachting van de waarde van wagoneers in het algemeen?

Als ik zie wat een nette oude wagoneer in USA kost, plus de bijkomende kosten, dan word er hier in nederland wel redelijk op verdiend. Of zie ik dat verkeerd?

Hallo Ferdi,

de staat van een wagoneer is bepalend,

in het algemeen brengen de

wagoneer uit 1979-1983 limited V 8 brede houtnerf achtelichten de hoekom het meeste op (zie verschillende advertentie's)heel veel luxe met de oude uitstraling! de wagoneer V 6 brengt het minste op we praten dan wel als alle wagoneers in de zelfde staat zijn.

In nederland en Europa zijn bijna geen goede exemplaren tekoop heb 3 jaar gezocht naar een goede,de aanhouderwint):lol:

een wagoneer uit USA halen is een optie je zal er geen geld aan overhouden reis,verblijf,vervoer wag, invoeren ,maar je hebt wel de meeste kans, zoek er wel een die geen sneeuw heeft gezien!

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...